7

643 13 0
                                    

Iznervirana od svog desavanja spremam se za krevet da legnem. U sobu mi ulazi tata

Tata: Hej , duso.

Ja: Molim?

Ne znam da li sam tu rekla grubo ili ostro , ali ocigledno je osetio da sa nervozna.

Tata: Je li sve u redu, mila?

Ja: Jeste , jel trebalo sta?

Tata: Ostavicu te onda da odmoris , hteo sam ti reci nesto , ali moze i da saceka.

Ja: Okej, hvala.

I izasao je iz sobe , sta li je hteo , uvek samo kaze i predje na stvar , nego ne mogu sad mislit o tome.

Posle par minuta opet se otvaraju vrata .

Ja: Molim ,tata.

Ali zacujem poznat grub glas , na koji mi odma reaguje telo.

Mihailo: Volela bi da sam titatica , duso.

Ja: Nemoj ti meni duso , posle onoga.

Mihailo: Dosao sam da ti se ....

Zastao je , samo sam se ironicno nasmejala .

Ja: Izvines , da super , hvala. Mozes ici.

Mihailo: Ne znam zasto sam ono rekao.

Ja: Jao molim te , postedi me tvoje price. Recicu ti ja zasto si to uradio.
Ne zelis da ispadnes picka , koja ce pomoci i stati na stranu devojke. Ne bi ti trazila da sam pogresila, ali on je lagao . Uvek to radis ...

Prekida me

Mihailo: Kaca...

Ja: Sad ti cutis , ja pricam .

Otisla sam da zakljucam vrata da ne bi usao tata.

Prisla sam mu i stala mu tacno ispred njega , gurnula sam ga da sedne na krevet i da me gleda u oci.

Ja: Sve sto ti kazem , kao da pricam u prazno. Samo me koristis , i ajde krijemo ovo i zbog tebe i mene. Ali nije strasno stati na moju stranu . Ne jebes me pred njima , nego samo kazes istinu , jebote. I ovo mora da prestane .

Krenuo je da progovori ali sam mu stavila ruku na usne. Dobila sam strasan adrenalin...

Ja: Nisam zavrsila , jos nesto. Svaki put kad ti je lose , kad si u nevolji , kad ne znam ni ja sta vise , ko je osoba koja ti pomogne?KO??

Rasirila sam oci i gledala ga , ocekivajuci da kaze.

Mihailo: Ti.

Ja: Da , ja.  Ja mogu bez tebe , al ti ...kako ces bez mene.

Nastala je tisina, ove reci su odzvanjale prostotijom , meni su se grudi brzo spustale i podizale. Kao da ostajem bez vazduha. Rukama me je obgrilo oko mojih nogu i polako privukao .

Mihailo: Kako cu ja bez tebe?

Ja: To moras sam da smislis.

Mihailo: Pogledaj me u oci Katarina i reci mi zelim da odes Mihailo i nikad vise ne dodjes.

Ja: A?

Mihailo: Ako to kaze , necu ti vise dolaziti .

Srce mi je krenulo jurcati , bila sam tako smirena , odlucna i sve rekla kako sam zelela i on je sve to unistio sa par reci .

Mihailo: Reci to

Progutala sam knedlu

Ja: Zelim da odes...Mihailo...

Spustila sam pogled

Mihailo: Gledaj me u oci na ovo poslednje , reci do kraja.

Ja: i nikad vise...

7 SpratWhere stories live. Discover now