Dolazim u kafic i tu zaticem Maksima , srecom .
Ja: Izvini , molim te sto kasnim.
Maksim: Sve je u redu, nadam se da je sve okej.
Ja: Jeste , hvala sto pitas.
Nisam zelela da nas sastanak zapocne ovim , ali vazno da je tu. Uzivala sam sa njim , zasmejavao me je svako malo. Na kraju vecere smo izasli ispred , dovezao me je do kuce , stajali smo neko vreme ispred i onda se poljubili . Kad sam sklonila pogled sa njega videla sam iza Mihaila , izgledao je besno. A obecao mi je, jebote. Zanemarila sam ga na trenutak.
Maksim: Je li sve u redu?
Ja: Jeste , bilo mi je drago . Uzivala sam sa tobom.
Maksim: Takodje , nadam se da ces zeleti da ponovimi to opet u nedelju?
Ja: Moze , cujemo se.
Nasmejao se i poljubili smo se opet , pre nego sto sam izasla. Kada je otisao , onda mi se glava pomutila.
Sta sad ? Vredi li traziti ga?
Ti si jedina koja mu moze pomoci.
Ne zelim to da budem , sta sam ja u ovom odnosu onda. Sta ja zelim? Gubim sebe ovako.
Moras ga naci , i sama znas gde je otisao.
Bar, sigurno. Ovo je poslednji put da mu ja pomazem. Poslednji!
Krenula sam trceci prema tom baru , znam da je tamo sigurno. Ulazim unutra i ne vidim ga u pocetku , prilazim konobarici i pitam je da li ga je videla , a ona mi pokazuje premo jednoj prostoriji , ulazim unutra, pa opet kroz jedna vrata i imam i sta da vidim. Zgrozim se od samog pogleda , jebe se sa jednom likusom. Naravno da se izduva . Trceci izlazim iz prostorije ali kad sam tela da se vratim , druga vrata nisu mogla da se otvore.
Boze , zasto?
Lupam po vratima ali nista , kaznjavas me jer lazem Anu , tako mi i treba. Sedim uz vrata , ali zvuk stenjanja je toliko jak da mi ozvanja u usima. Poklopim usi sto jace mogu.
Posle par minuta vrata se otvaraju , neki covek ih je otvorio , a ja izlecem iz njega glavom bez obzira. Super , kisa. Prekrila sam glavu rukama i trcala prema stanu.***
Mihailo pov.
Ulazim u Bar , kad me zaustavlja Maki, zena za barom.
Maki: Jel te nasla?
Ja: Sta?
Maki: Devojka jedna mala slatka, tazila te je , istrcala je pre 5 minuta napolje.
Ja: Ovolika , onako kruone oci , upecatljiv pogled , crna kosa?
Maki: Da.
Ja: Jebem mu, Kaca. Jel rekla sta?
Maki: Samo je istrcala.
Ja: Hvala
Jbm , kako je znala da sam ovde .
Mzd jer svaki put kad pobesnis dodjes ovamo ili kod nje.
Podseca me moj unutrasnji glas , al ga zanemarujem.
Videla nas je i cula , uf , i to po kisi se vracala i mraku. Jebote
Unistavas je
Prekini , vise.
Maki: Jel sve okej?
Klimem glavom i krenem napolje. Verovatno sam naglas sam sa sobom pricao.
Zasluzuje bar izvinjenje
Znam , jbt opet pricam sam sa sobom . Moram joj se izviniti , ali nece razumeti. Trazila mi je da joj obecam , ali sam to ipak prekrsio , sta da radim, jebem mu , takav sam.
Ajde oticicu da joj se izvinim , al kako to? Nema veze , smisli cu , daj bar da dodjem do nje.Krenuo sam prema njoj . Trcao sam i uspt primetio devojku koja sedi na klupi dok pada kise. Jel to ona?
Ja: Kaca?
Podigla je glavu .
Ja: Kaca, jebote.
Prisao sam joj .
Ja: Zasto se kvasis ovde?
Napokon je progovorila.
Kaca: Ne moras se praviti fin , znam da te ne interesuje.
Ja : Ajde idemo unutra.
Kaca: Necu, ovde mi je bas fino.
Ja: Ali prehladices se.
Kaca : Od kad je tebi toliko stalo do mene.
Ja: Nije
Moj glupi brzi jezik.
Ja: Mislim...
Kaca: Sve je u redu. Razumem , drago mi je sto ti je ovog puta pomogao neko drugi.
Ja: Videla si?
Kaca: Ne samo da sam videla i cula , nego su jebena vrata bila zakljucana.
Naglo se ustala i krenula prema meni.
Kaca: Morala sam to da slusam punih 10 minuta . Oh, Mihailo...jace...brze, Mihailo...volis li me ...Mihailo
Toliko je to izgovarala se prezirom i gadjenjem u glasu
Ja: Kaca
Kaca: Slusaj , oprosteno ti je , samo mi se ne obraci vise , mani me tog tvog izvinjenja koji pokusavas da izgovorih vec 10 minuta. Samo idi pusti me.
Ja : Ali...
Kaca : Idi!
Vrisnula je , u tome se osetila tuga i bol , koja me je gadjala direktno. Ali sam morao da je poslusam i okrenuo sam se i otisao. Kad sam prisao kolima , opalio sam iz sve snage u haubu.
Ja: Jebem mu
***
Kaca pov.
Dolazim kuci sva mokra , a unutra zaticem Anu .
Ana: Sta ti se desilo? Zasto places?
Volela bih da ti mogu sve ispricati , ali onda bi me zamrzela.
Ja: Nista , samo sam se iznervirala. Nebitno.
Ana: Jel ti to uradio Maksim?
Ja: Ne , ne. Sa njim mi je bilo super , uzivala sam , ali posle.
Ana: Dolazili ti tata , nocas.
Ja : Mislim da ne.
Ana : Ajde ides kod mene da spavas.
Legla sam pored nje i zagrila sam je , polako su mi se oci sklapale. Dok nisam zaspala.
***
Voutajte i zapratite me , prehladjena sam , pa ne radim nista , nego samo lezim. Zato vam je i izaslo 6 delova u par sati . Mozda i 7;)Vaoutajte i ostavite misljenje.
Uzivajte;)
YOU ARE READING
7 Sprat
Romance"7 sprat i mrak u stanu , znam da imas to u planu..." poznata pesma?