Merhabalarrrr.Arkadaslar sevdiyseniz oy ve yorumlarinizi esirgemeyiniz
Yazım yalnislari yuzden lutfen linclemeyin
Hadi babay
Size iyi okumalar ballarim
Yarin olmustu okula gidiyordum.Hersey normaldi.Okula gitdim en arkadaki sirama kecdim ellerimi birlestirib kafami arasina qoydum.Soluklandim.
Bazilari arkadaslari ile uno oynuyor bazilari sohbet ediyor bazilari fotograf cekiyor ve ben yalnizim.Sasirdikmi?hayır.
Sanki birisi beni izliyormus gibiydim ama hayır kimsenin umrunda dahi değildim.Neden boyleydiki.
Ders basladi öğretmeni dinledim ama birşey anlamadim.Tenefuzde üstümü duzeltmek icin lavaboya gitdim.Elimdeki kalemi kagizin ustune koydum.
Geldigimde kalemim yoktu.Onun yerine baska kalemim vardi ve defterime birisi birşey cixmeye calismis ama acele etmis yarida kalmış gibiydi.
Neden boyleydiki? Sinifin zorba kızları hariç sora bilecegim herkese sordum onlar değildi.İyide nasıl olmuştu? Zaten zorba kizlara sormama gerek dahi yoktu onlar olsaydi defterimi param parca etmislerdi.
Size garip gele bilir bana öyle değil alışıktim artik.)Sonra ise cantamdaki defterlerimin koydugum düzende olmadigini gördüm.Sasirmistim.Cunki ben hep defter ve kitaplarimi ilk ders hangisiyse öyle dizerdim.
Anlam verememistim.Ama takmiyordum yine birisi benimle ugrasiyordu.Son zil caldi ve evime gidiyordum.
Bölüm sonu.
Biliyorum bölümler kısa idare edin devami gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
HorrorDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..