Arkadaşlar yorum ve oy atmanızı rica edeceğim sizden.Bide arkadaşlarınıza derseniz böyle bir kitap var oku diğe çok sevinirim)
Okuldan çıkarken garip bir şekilde Emir'i gördüm neden buradaydı?
Yolu buradan değildi ki.Cokta umursamadım açıkçası.Yoluma devam ettim.
"Alisa şey.... durur musun?" Ne n'oluyo? Ben ne alaka? Neden dur dedi? Ne değecek? Bir şeymi yaptım? Yanlış mı anlaşıldım?
Of Alisa birşey yapmadın takma."Evet.Buyur" ne diyecek Bismillahirrahmanirrahim.
"Akşam yemek yemek istermisin? Yani ş.. şey ikimiz baş başa kimse olmadan" ne? Bana çıkma teklifimi etdi bu? Ne alaka hem ve biz baş başa olmayız ki Letinis'de gelir.
"Emir... Yanlış anlama ama ne alaka? Sen ve ben baş başa yemek falan?" Farkındayım biraz kaba oldum ama o an umrumda dahi değildi.
"Yanlış anlama sadece yemek yiyeceğiz"Yemeği evimde de yiyorum zaten.
"Zaten yemek yiyorsun git yanlız ye" kaba davrandım biraz.Ama ne yapayım açık olsaydı.
"Ah senin bu açık sözlü olman beni benden alıyor Alisa" cok hafif söyledi anlamadığımı sandı yazık.
"Şey sadece gece sana birşey diyeceğim..Mecbur değilsin istemiyorsan gelme" Gelmeyeceğim zaten.
"Sen gel benim evimde yiyelim o zaman." Letinis'de orda olacak hem.Bana zarar verenleri öldürdüğünü fark etdim.Eger bana zarar vermeğe çalışırsa öldürür.
Yani en azından öyle olur değil mi?
"O zaman aksam saat 19:00 da geleceğim" diğe dedi Emir.
"Tamam" Yani bu cevaba max bunu cevap olarak vere bilirdim.
Bölüm sonuSizce neler olacak?
Emir'in sonu iyimi olacak?
Alisa doğrumu düşünüyor?
Cinayet sahesi'mi geliyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
TerrorDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..