Biraz uzun konuscam.Ben ye i yeni emeğinin karşılığını alıyorum evet fakat +18 texting yazanlara bakarsaniz 800k+ yani bu gerçekten haksızlık.Bu bölüm uzun iyi okumalar.Yorum ve oy'larinizi esirgmeyin.
Okula gitdim.Hoca içeri daldı ve "çocuklar yarın huzur evine gidiyoruz" dedi herkes afalladı.
Ama ben seviyordum yaşlıları.Sirin tontiş neneler dedeler.Ben hocaya tamam dedim tuvalete izin aldım.
Şu lanet okulu bir siliyolar yer de 40 takla atarsın o kadar kaygan oluyor.Ben tabii görmedim yerin ıslak olduğunu.
Hızlı adimlarla gideyim dedim kapaklandım yere çok fena bağırdım ama kimse yoktu.Belimle kafamı tutdum.
Kafam yarıldı sanki ya.Elimi kafama götürdüm ve şok kan geldi."Kimse yokmu yardım edin lütfen" yerden kalkmıyordum.
Çok sert düşmüştüm bide her yer kaygan dı kalkmıyordum.
Sizce ne oldu? Letanis geldi."Nasılsın? İyi Misin? Canın fazlamı yandı?"
"Hayır ama seninde kafandan kan akıyor.Ama hiç kan gibi değil daha yoğun" boşver seni hastaneye götüreyim.
"Revire giderim ben hocalar endiselenmesin" itiraz edemedi.Kafami sardılar biraz düzelmiştim.
"Yarın huzur evine gidicegiz rahat giyeyim neneler ve dedelerle rahat olayım" kendi kendime konuşuyordum.
Yârin herkes toplandık ve gitdik.Otopbus çok dardı ve çok fazla kişi vardı.Pencereye yakın oturdum.Gelmistik.
Yanımda Letanis vardı ve tek ben görüyordum.İlk girdigimizde ilgimi bir nene çekti çok şirin di ama yalnızdı.
Yanına gitdim"Merhaba teyzeciğim.Nasilsiniz? Biz okuldan geldik.Bir şeye ihtiyacin varmı?
"Hayır güzel kızım.Bu kim? Pekte yakışıklıymis masAllah.Sevgilinmi?" Ama yanımda birisi yoktu.
Daha doğrusu insan yoktu.Letanis vardı ama nasıl gördü?
"Teyzecigim benim yanımda kimse yok kimi diyorsunuz?" Acaba kadın nasıl görüyordu?
"Güzel kızım işte senden uzun kara gözlü beyaz tenli biri var ya onu diyorum" bu gerçekten Letanisdi.
"Teyze nasıl görüyor beni?" Cidden haklıydı Letanis.
"Yok hayır teyzecim kimse yok yanımda boşver sen"gecistirdim
5-6 saat sonra
Bölüm sonu .
Yazdığım en uzun bölümdü.
Kitabi paylasmayi herkesd unutmayinn görüşürüzzz
Sınır:17 oy 30 yorum
Bölüm atmiyordum çünkü okuma azdı ve oyda dediğim rakam değildi.Bilginize dedigim rakam olmadan yeni bölüm atmiyorum.
Kitabimi herkese onerirseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
TerrorDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..