Unknow

242 34 31
                                    

Yorum ve oy'larinizi esirgmeyin

(bu bölüm okulda yazılmıştır)

"Alisa.. Alisa bekler misin?" Hay agzina Bu Efe'nin sesiydi.İyide ne istiyordu?

"Evet?.Buyur" Yani ciddi olmalıydım."Eeee.... şey... yada boşver"Bir şey deyecek'ti demedi veya diyemedi.

"Okay.Gorusuruz " aslında tam tersi görüşmek falan istemiyordum.Zil çaldı ve sınıfa gitdim.

Evet daha oncedende en arkada oturduğumu demiştim.Ve tektim. Oturdum ve yanımda Letanis yanımda belirdi.

"Ssst sakin ol şuan benubsen hariç kimse görmüyor.Sesli konuşmana gerek yok.İcinden konus ben duyuyorum"

"Tamam .. sen az önce orda mıydın?" Cok mantıklı bir soru bravo cidden.

"Tabii ki de evet ben hep burdayım)" şaşırdık mı? Hayır.

Efeninde sonu Emre gibi olsun istemiyordum.Aniden gitdi.Yine küller çıktı.Bu sefer sadece ben görüyordum.

Ders boş olduğu gibi için uyumuştum.Tenefuzde canatama baktım ve kağıt buldum. Böyle yazıyordu " l love Alisa ~Unknow(yanlış yazmış ola bilirim şuan sınıfta fazla ses var)"

Muhteşem ötesi ingilizcemle"Seni seviyorum Alisa ~ bilinmeyen" olduğunu anladım.

(Yazardan:waaaaoow bu nasıl bir zeka)
(Bu bölüm sınıf ta yazılmıştır yazım yanlışı vardır.Sizi seviom derste hica hirmesin diğe 40 takla atdim bunu yazarken)

Bölüm sonu

Ben bu bölümü okulda yazdım.Ve okulda telefon yasak.Sadece sizu aksatma'mamak için yaptım. Seviliyorsunuz.

Bu aralar bölüm az gele bilir.Ard arda atıyorum diğe az okunuyor

LETANİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin