Yorum be beyenilerinizi eksik etmeyin
Letanis'den
Ben Alisa'ya nasıl aşık ola bilirim ki?
O bir insan.Bu mümkün değil.Ah,evet mümkün ama imkansıza yakın.Gitip saraydaki herşeyi arastirdim.Lanet olsun! İlk aşık olan bizim soyumuzdan birisi.Ben aşık oldum sanırım.
Alisa'dan
Alisa saçmalama o bir insan değil seni sevemez.Asik olmaz anla bunu.Bos hayallerle uğraşma.
Aniden karşımda belirdi.
"İmkansız değil ve araştırdım..."Ne n'oluyor? Hayır hayır hayır bu olmasin
"İlk aşık olan benim soyumdan birisi ve ben..." Getirme devamını
"Evet Alisa aşık oldum sanırım"ne?!
"Ama aşk sadece kitapta yazıyor ne demek olduğunu dahi bilmiyorum.Bizlerin duyguları olmaz.Duygularimiz yalniz aşık olduğumuzda çıkar.
Buda az bir ihtimal.Ama şöyle birşey var ki sana aşık olduğumu kanıtlar sam sen nr hiss edersen aynı zamanda bende hiss edeceğim."
"Ben de daha önce aşık olmadım.Ama aşk şöyle birşey
Birine aşık olursan eğer istemezsin saç teline zarar gelsin.Onun yanına birisi yakınlaşmaya cesaret etsin elinde olursa gebertirsin.
Ki,zaten sen öldürüyorsun.Ask böyle birşey.Benim senin gibiler anlamaz yani.
Beni kimse sevmemis sende sevmessin"
(Yazardan:yaw drama yapma sevio ablası sevio)
"Bak ben dahada araştırıp geleceğim unutma eğer gerçekten ben seviyorumsa o zaman dünya benden korksun.
Aynı zamanda sana yaklasan erkek sinek bile)"
Ne anlama geliyor bu şimdi?
"Tamam ama herşey senin sevmen değil benimde sevmem lazım biliyorsun değil mi?"
Bana doğru bir adım attı "Sen zaten seviyorsun Alisa'm" Alisa'm dediği yerde sanki sesi girdikçe yok oldu.
Boğazını temizleyerek "sen git yat geç saat" dedi ve gitdi.
Bölüm sonu.
Nasıl bir bölümdü?
Hadi bir değişiklik olsun oylama yapalım sık sık gelsin bölümler diyorsaniz "47" gelmesin diyorsaniz
"32" yazın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
HorrorDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..