Arkadaşlar okunma fazla oy yok neden? Bölümleri atmamayi bile düşünüyorum olmuyor gerçekten böyle.
Letanis'den
Kalbim sıkışıyordu acaba Alisaya birşey mi oldu? Alisanin çığlıklarını duydum oraya gitdigimde kanlar içindeydi...
Ben gördüğünde sanki ağrısı yokmuş gibi ayağa kalktı.Daha doğrusu çalıştı ama kalkamadı.
Baktığımda düşmanım vardı alisa'nın kanı uzerindeydi istemiyorumdum Alisa benim karanlık tarafımı görsün.
Ama şuan ne yapa bilirdim ki? O saniyede onu yukari kaldırdım yere atdim cok serti kemik kırılma sesi bile geliyordu.
Ağzından yüzünden burundan her yerinden kan akıyordu.En sonunde ise boynunu kırdım ve öldü.
Alisa dehşetle bakıyordu ama öldüğü saniye bakmadi üstüm kandı titriyordu çok kötüydü.
Ona sarıldım bana sarıldı o an sıcaklık hiss etdim.İlk kez bana sarılmıştı çok güzel bir hiss'ti.
Kim diye bilirdi ki benim gibi duygusuz, hissiz, acimasiz bir Başçı (hakimiyetin) bir dunyaliya aşık olacak.Duygularini hiss edicek.
Bana söyleseler öldürüldüm o kişiyi orada.Alisa birden titremeye başladı. Ne olduğunu anlayamadım.
"Alisa'm noldu? İyi misin? Birşeyin yok değil mi?" Ağlamaya başladı birden bire.Ben daha birşey yapmadım Alisa burada diye.
Benim acımış halim buydu.Ya diğer ona tecavüz edenlere yaptiklarimi görseydi? Beni hala ister miydi? İstemez miydi? Kafamda deli sorulsr vardı.
"Le... Letanis ben korkuyorum" Ne?! Nasıl?! Aşık olduğum kadın benden korkuyor mu?
"Gözlerini kapat biriciğim" kapattı korksa dahi çok guveniyordu çok seviyordum onu ona zarar verme duygusu içimi kemiriyordu ama ne yapa bilirdim? Ben asla onu incitmezdim.
"Aç birtanem.Neden korkuyorsun benden mi?" Vereceği cevaptan korkuyordum.Ya seni istemiyorum derse? Ya git derse?
Bu düşünceler beynimi kemirirken kafasini kaldirip bana baktı."Letanis ben seni böyle sevmedim.Sen her önüne geleni öldürüyorsun.Oldurmekle yetinmiyor acı cektiriyorsun"
Derin bir ah çekti ve devam etdi."Belki birgün senle kavga edersek sana birşey dersem bana duygularin yok olursa beni oldurmeyecegin ne malûm?. Diyelim öldürmedin acı cektirmeyecegin ne malûm Letanis?"
Hayır Alisam bunlar doğru değil.Ben sana zarar vermem.Veremem gücüm yüzünden değil sana baglandim aşık oldum." Alisam hayır düşüncen doğru değil.Onume geleni öldürmüyorum.Sana zarar verenleri öldürüyorum.Cunku sen benim herşeyimsin."
Gözleri dolmuştu biriciğim'in." Kendini bir güç kaynağı olarak görme.sen varsan varım yoksan yokum Alisa'm.Bak Alisa'm düşmanım fazla. hepsinin sana zarar verme ihtimalini düşün"
"Alisam benim uykudan uyanma gibi bir ihtimalim yoktu.Sen acı çekiyorsun diğe anında kalktım.Bu isteğe bağlı değildi.Ya eğer ben gelemeseydim Alisam? Ne olacaktı halin.Halimiz?"
Ağlıyordu."Ağlama senin tek bir göz damlanı hiç bir şeye değişmem.Seviyorum seni unutma.Birakma beni."
"Tamam Letanis'im seni asla birakmiyacagim." İlk defa bana Letanis'im dedi çok hoş güzel bir duyguydu.
Dur bir dakika! Hayir Anistonda buradaydi.Benim bu halimi gormemeliydi!
Ah, bosver kimin umrunda? Benim değil.Hersey bitdi güzel oldu Alisam ve ben kaldık sabiyordum.Yerdeki öldürdüğüm daha doğrusu sandığım düşmanım dirilene kadar..
Bölüm sonu.
Arkadaşlar en uzun bölümü yazdim 400 kelime. Okunma var oy yok neden? Bu yüzden bölümleri fazla beklemeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
TerrorDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..