Merhaba.Buda yeni bölümmm
"Dur! adını de."emr verme be keser kafanı ah salak Alisa.
"Meraklisin.Cok meraklisin.Adim bu arada Letalis" yaw neden siritionki.
Yarın sabah
Okula gidiyordum.Ama sanki dün hiçbir şey olmamış gibi.Kapiyi kilitleyib cikarken aniden onu gördüm.
"Asla Elaya beni anlatma yoksa evinde Kafa koleksiyonu yaparsin benden demesi" Bu beni tehtidmi etdi?
Tam birşey deyecekken yok oldu.Serefsiz.Okuls gitdigimde Ela geldi soru yagmuruna tutdu.
Bende bişey olmadı gitdi sanırım deyip geçiştirdim takmadım fazla.
Sonra okulda derste sol tarafıma döndüğümde Emir bana bakıyordu.Ne alaka hem o ve ben?
Uyuya kalmışım bide kimya dersinde.Aniden lanet kadının bağırması ile kalktım.
"Alisa.Alisa.ALİSA! KALK VE DEDİĞİMİ TEKRARLA!" hay işini senin
Bu hoca nasıl bir hocaydısa hep çaktırmadan kitaptan okurdu ama okunuyormuş gibi yapıyordu.
Göz ucu kitap'a baktım ve salladım bişeyler.Sinif aniden durdu ve bana bakti.Lan! Doğru söylemişim.
Kadın göt oldu hemde nasıl varya bişey diyemedi.Affaladi.
Bölüm sonu.
Arkadaşlar kitap gittikçe klassik kitap olsun asla istemiyorum.Az çok az benzerlik var bir kitapla oda çok az.Ve neredeyse her kitapda olan bir detay.
Ben aşk sahnesi falan sevmiyorum bu yüzden az olacak daha çok iskence kan vahşet olacak)
Görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
HorrorDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..