Yorum ve oy'larinizi esirgmeyin
Aniden Aniston dondu.Cok kötü zamanlamaydı.Letanis uykudaydı.Aniston donmuştu ne yapacaktım?
"Şimdi sana geldik dünyalı ve tabii ki Letanisin güç kaynağı.Oleceksin ama kolay değil acı çekeceksin ki, Letanis de acı çeksin" çok sesli bir kahkaha attı.
"Ben ne yaptım sana? Neden ben ölüyorum? Benin canımı Allah alır sen değil! Anladın mı! Sen beni öldüremezesin!
Sen beni max ölümüne döve bilirsin.Birsey yapamazsin.Sen kim oluyorsunda Allah'ın Rabbimin bana verdiği canı aliyorsun?
Kendini ne sanıyorsun?" Ağır konuştum devamını getirecektim ama.
"Sen bilmiyorsun zavallı ne istersem yaparım" güldüm ve devam etdim.
"Sen hic birşey yapamazsın korkağın tekisin.Sen Letanis yanımdayken bana zarar vermezsin bunu biliyorsun ve sadece ben yalnizken geldin!
Sen acizsin! Kokraksin! Zavallı olan sensin! Cesaretin varmiydi Letanis burdayken gelmeye ha?! Kokraksin sen korkak! Aciz şerefsiz!" Ne desem azdı bu şerefsize.
Birşey demedi susutu beni aniden yukarı kaldirdi ve bıraktı canım çok yandı ama belli etmedim.Kendimi zayıf gostermedim.
Beni çok kötü dövüyordu.Yuzume vuruyordu karnıma bacaklarıma.... Çok sert şekilde..
En son kendimi saldım öleceğimi düşündüm ama aniden Letanis geldi.
Dünyam aydınlanmış gibiydi.Burnumdan, agzimdan, kafamdan akan kanlari gördü.Burnum kırılmıştı belkide agzimdan kanlar akıyordu.
Çok sert şekilde vurduğu için kafamı kanatmisdi ama çok sert şekilde. Letanis ilk 5 saniye anlayamadı anladığında ne yapa bileceklerini ben bile düşünemiyordum....
Bölüm sonu.
Nasıldı ballar?
Sevdiniz mi?
Sınır:15+ oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
رعبDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..