İlk ama son değil Alisa

257 36 35
                                    

Canımın yandığını hafifce sordu hayır dedim.Gozlerini dudaklarimdan çekmiyordu.

Nefesi buz gibiydi dagda yakinlastikca gözlerimi kapattım.Tam öpüyordu ki...

Ela yazmıştı."Kapatır mısın telefonu?"
O sırada letanis'den uzaklaşmıştım.

"Tamam" telefonu kapattım ve başka bir yere koydum.Gordugu anda elimden tutdu ve üstüme yürüdü.

Fazla yakindik öpüyordu az kalsın.Ne az kalsın öpecekti.Ama bende istiyordum.Gozlerimi kapattım.

"Emin misin Alisa? Sonra pişman olmanı istemiyorum iyi düşün" Çok düşünceli olmuştu böyle değildi bu çocuk (?) Ne çocuğu olm.

"Evet Litanis istiyorum eminim.Senle olan herşeye eminim ben." Elimden tutdu ve duvara yasladı beni.

Yine yakınlastık.Gozlerimi kapattım ve izin verdim.

[Yazar: bu sahneyi yazip yazmamakta fazla düşündüm.Fakat okurlar fazla istemişti rahatsiz olanlar okumasın.Zaten sadece Letanis Alisa'yı öpüyor.]

Çok narindi.Dudaklari soğuktu."çok soğuksun  Letanis neden?" Mantıklı mı şuan?

"Tek derdin bu mu? Evet soğuk.Sen öperek sıcak yap o zaman"

(Yazardan: kardeş dur 200 le gidion ceza var bu nasıl gidiş)

"Yaparım Letanis'im" öptü bende öptüm.

İlk kez bir erkeği öpüyordum çok guzeldi narindi.Ellerini sacimin arkasina gecirdi.

"İstemiyorsan bitireyim." Hayır hayır hayır hayır hayır hayır istiyorum.

"Tamam o zaman)" evet ya ic sesimi duyuyordu.

Bende öptüm karşılık verdi.Yanlis anlamayin aynı anda öpmüyorduk
O beni öpüyordu 2 dk geçiyordu ben opuyordum.

Öpüşmek aynı anda yapılan birşey.Bunun için çok erkendi

"İlk ama son değil Alisa...."

Bölüm sonu.

Size sormam gereken önemli birşey var sonuçta okuyan sizsiniz fikriniz önemli.

Sizce böyle devammi etsin

Araları bozulsunmu?

Ek olarak, +18 şeyler paylaşanlar kısa sürede fazla okunuyor ben ise içerik düşünüp yazıyorum okunmuyor bu gerçekten haksızlık .

Görüşürüz.

Sınır:15 oy 20 yorum

LETANİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin