Merhabalarr şuan kitap tutmuyor umarim tutucakkk bu kadardi kendinize iyi bakın devam ediyorum
Başlıyoruz Bismillahirrahmanirrahim***
Eve gelmiştim annem isteydi kapiyi açtım iceri gectim.Cantami cikarip koltuga firlatdim.Susamistim gidip su ictim.Geldigimde cantam bitaktigim sekilde değildi.Her halde düşmüştür dedim takmadim.
Ama kendimi kandiriyordum.Oyle birakmistimki dusemezdi.Rahatsiz olmaya basladim.Tesadyftyr degib gecistirdim hep.Ama gecistirmekle olmuyordu.
(Yazardan:salak mısın cemilee)
Yemegimi yedim bulasiklari yikayip yerine koydum.Anneme iş kalmasin istiyordum.beni anlayan tek kisi annemdi çünki.
Saat 6-7 gibiydi derslerimi yapmaya basladim.Kahretsiz Allahin cezasi rusca cok zor be mk.Bu dersi cikaranin #*@"#';@:#:@;# .
Tamam tamam sakinim.kitaplarimi cantama koydum.Gidip uzanip telefonu elime aldım.Birazdan kapı çaldı"Alisa kızım benim kapıyı aç"
Bu ses annemindi."tamam annecim açıyorum" kapıyı açtım kollarimi kocaman actim anneme sarildim.
Annemfe yemek yedi sonra sacimi toplamak icin aynanin karsisina geldigimde arkamda bir kararti gördüm.
Kahretsin yoksa birisi bana büyü falanmi yapmıştı.Sacmala kızım kimin umrundasinki sana büyü yapsin.
Ama düşündüğümüzde bu varlık aynı benim hayal ettiğim hayali arkadaştı.İyide o gelmemişti.Yada gelmisti?
Bölüm sonu.
Biliyorum bolumler kısa zaten hikayede kısa o yuzden böyle yapiyorum.Bana destek olan miyecf
Cok çok teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LETANİS
TerrorDünyada olmayan yaratıklara olan merakımdan oldu herşey... Bir insan hic olmayacak birini seve bilir..