3.rész

273 19 2
                                    


*Majd megszakad a kép*

Aurora reggeli ébresztőjére riad föl fura álmából. Egy ideig mereng az előbbin, hogy mégis mi volt ez és miért, de aztán rájön hogy késésben van.
Fürgén kirohan a fürdőbe, fogat mos, felöltözik, rendbe rakja a haját.
Majd lemegy és megnézi hogy mit csinál nevelőanyja.
Meglepő módon ébren találja a kanapén, egy tál müzlivel. Gyorsan lerohan hozzá, tisztázza a tegnap történteket hogy mi van a kocsival, hogyan jutottak haza.

Ezután Aurora magára kapja a cipőjét, egy kenyérrel a szájában rohan ki a buszmegállóhoz, remélve hogy még eléri.
A busz pont akkor jött meg szerencsére amikor Aurora odaért.
Az út közben Lady Gagától a Monster-t hallgatta. Hihetetlenül jó számokat csinál, a lány nagyon rajong érte.

...

Már ez a harmadik órája, és Levit még sehol sem látta. Egy kicsit furcsállta a dolgot mert általában korán itt szokott lenni, de most sehol. A következő órájuk pont vele lenne.

...

Most csöngettek be a negyedik órára, de Levi helyett, Hange lép be a terembe.

-Sziasztok! Levi ma nem tudott bejönni, ezért én helyettesítem ma.-hadarta el Hange. De rajta is lehetett látni hogy nincs valami fényes kedvében, netán komoly baja lett Levinak?
Gondolta Aurora.

...

Egészen az órák végéig ezen aggódott, nem tudja miért, de nagyon érdekelte hogy mi történt vele.
...

Aurora benyitott az otthonuk ajtaján, majd keserves sírást hallott a nappaliból .
Tempósan oda szaladt hogy megnézze mi ez az egész, mikor Klaraval találja magát szembe, akinek csak potyognak a könnyei egymás után.

-Anya, mi a baj?!- kérdezte ijedten a lány.
-Kuchel...- Klara alig tudja teljesen elmondani, annyira felkavarta az egész.
-Micsoda, mi történt vele? - kérdezte aggódó tekintettel.
-Meghalt...autóbaleset...- majd újjab könnycseppek lepték el arcát.
A lány teljesen le volt sokkolva, tehát ezért nem volt bent Levi...

...

*time skip*

...

Két hónap telt el mióta Kuchel el ment. Klaranak nagyon nehéz elengedi őt, hiszen régóta ismerik egymást. Plusz, Klara egészsége se a legjobb mostanában, gyakran leissza magát, sokáig nem jön haza. Aurora egyik nap elájulva talált rá iskola után, nagyon megijedt, majd hívta a mentőket.
Nagyon félt hogy mi fog történni, mivel Klara az egyetlen aki maradt neki. Nem szeretné ha valami komoly baja lenne.
Az orvosok azt mondták , hogy nagyon romlott az állapota és egy ideig bent kell maradnia.
Aurora sírva fakadt emiatt, mert tudta hogy az ilyen dolgok általában nem végződnek jól.

Tehát a lány egyedül van már két hete, nagyon hiányzik neki Karla. Azonban minden nap be megy látogatóba, habár nem tud vele beszélni, mivel eszméletlen, vagyis kómában van.
Amióta ez történt Aurorának a jegyei se fényesek, sokkal szétszórtabb, látszólag nagyon megviseli a dolog.
Aurora azóta már látta Levit a suliban, mondta neki hogy sajnálja ami Kuchellel történt, de azóta nem beszéltek csak iskolán belül, ám ott se sokat.

...

Majd egy nap érkezett egy telefonhívás, miközben Aurora az iskolában irodalom órán volt.
Kiment a folyosóra, felvette a telefont, majd olyan hírt közöltek vele amit nem szeretett volna hallani.
Klara meghalt.

Aurora teljesen összetört, nem hogy csak az igazi szülei, hanem már Klara is. Kétségbe volt esve.

My Dearest -Levi x Oc-Where stories live. Discover now