13.rész

169 11 0
                                    

Mióta Levi rájött hogy mit érez a lány iránt egy hét telt el. Nehezére esik néha elhinni, mivel a szerelem nagyon messze áll tőle. Legalább is eddig ezt hitte.
Aurora már nem dolgozott, a férfi kérésére azon dolgozik hogy találjon egy olyan munkát ahol kedvére festegethet, majd azokat eladhatja jó pénzért. Vagy valami hasonlót.

Ma október tizenhatodika van, Aurora névnapja. Sose ünnepelte annyira a névnapját. Nem egy fontos ünnep.
De Levi tudta hogy ma van a neve napja.
Így hát gondolta vesz neki egy csokor virágot. A férfi még mindig nem tudta elhinni teljesen hogy mit érez. De egy biztos volt. Ez a lány őrületbe kergeti. Még sose vett senkinek virágot. Jó, anyukájának még régebben. De az más.

Az egy hét alatt Aurora is érezte hogy valami fura van mostanában a kettejük között. Bár még diák korában is volt valami. De ez most sokkal több volt.
Érezte hogy ez a férfi sokat jelent neki. Nagyon sokat.
Az utóbbi napokban volt egy rémálma:

Aurora fent ült egy szép domb tetején, mikor Levi melléült.
Összeölelkeztek. Kis idő múlva ajkaik majdnem hogy össze értek mikor a férfi hirtelen össze esett. A lány szólongatta, de nem ébredt föl. Majd a földből kezek kezdték lefelé húzni testét. Aurora ordított. Félt. Nem akarta elveszteni Őt. Majd hirtelen elsötétült a kép.

...

Aurora éppen festett. Két lovat. Az egyik Levi lova volt, Appolló, míg a másik Kuchel lova, Clio volt.
Ajtónyitásra lett figyelmes. Ez csak azt jelentethette hogy Levi haza ért.
Aurora kiszalad hozzá üdvözölni, mikor oda ért, észre vette a kezében lévő csokrot.

-Ezt kinek? - kérdezte kicsit unott hangnemmel. Az a gondolat hogy Levi egy másik nővel lenne, kiakasztja.
-A szomszédnak. Nyilván neked te buta! Boldog névnapot. - majd a lány felé nyújtotta a virágokkal teli csokrot, amit Aurora el is fogadott.
-Azta, nagyon köszönöm Levi! De igazán nem kellett volna, ez csak egy névnap. De attól még kedves tőled. - mondta egy mosoly kíséretében. Majd megölelte a férfit.
Utána elszaladt a konyhába hogy vizet adjon a növénynek. Levi meg csak ott állt egyhelyben. Nagyon szereti a lányt.

...

Este hét körül járhatott az óra. Levi kint volt az erkélyen, Aurora pedig bent olvasott. Majd mikor megunta tevékenységét, úgy döntött hogy ő is kimegy egy kis levegőt szívni.
Kinyitotta az üvegajtót, majd a férfit látta meg ahogy a korlátnak dőlve elszív egy cigarettát.

-Hogy-hogy kijöttél? - kérdezte a férfi.
-Csak levegőzök.
-Értem.

Csend telepedett közéjük. De egy perc elteltével Aurora megszólalt:

-Te voltál már szerelmes? - nem tudta miért kérdezi ezt. Nem volt jobb ötlete. Meg igazából kiváncsi is volt rá.
-Mi ez a random kérdés? Amúgy még nem... legalább is mostanáig.
-Szóval van egy nő akit szeretsz?- kérdezte hangjában szomorúsággal.
-Van.
-Szabad tudnom hogy ki az?
-Tch, barna a haja, nem hord szemüveget és nem igazán magas.
-Ismerem?
-Elég a kérdezősködésből. Késő van. Menj aludni. Én is mindjárt megyek.
-Tch ,rendben. - mondta bunkó hangnemmel.
-És ne lopd a szövegem!

...

My Dearest -Levi x Oc-Where stories live. Discover now