2.rész

321 21 0
                                    

Gyorsan el telt az idő, már majdnem ott voltak mikor a lány kedvenc zenéje kezdett el szólni az autóban, Lady Gaga : Telephone . Ez a zene mindig is feldobta a napját, fetöltötte energiával.
Aurora nem is vette észre hogy már Kuchel háza előtt vannak és anyja parkolóhelyet keres.
Szerencsére volt elég szabad hely szóval, ki is szálltak a kocsiból, majd Kuchel háza felé vették az irányt.

Egyszer kopogtattak nem is kellett többször, mikor egy váratlan személy nyitott ajtót.

-Ohh üdv Levi, nem gondoltam volna hogy itt leszel, eddig egy ilyen összejövetelen se voltál ott. - mondta Klara jókedvében, miközben Aurora kínjában elmotyogott egy "jóestét" féleséget.
Miért van ő itt?Oké hogy a fia, de ahogy megfigyelte Levi nem az a fajta aki szívesen megy ilyenekre. Gondolta magában Aurora. Elég kínos lesz ez így.

-Igen, de kérem mostmár jöjjenek be.
Mondta udvariasan Levi. De Aurora tudta hogy valójában egy igazi szemét.

...

Már egy ideje tart a buli, mindenki iszogat és nevetgél. Klara és Kuchel már a részegség határán vannak, ami Aurorának problémát jelent mivel nem tud vezetni és a részeg anyjával meg mihez kezdjen? Aurora érezte hogy ez botrányos parti lesz. Otthon szeretett volna lenni. Minek is kellett eljönnie? Kérdezte magától. Egyáltalán hogy nem árt nekik az alkohol? Kuchel és Klara is sokat isznak mostanában, ráadásúl Kuchel azt hiszem az 56. életévét tölti. Nem azt mondom hogy alkoholisták, csak kissé túlzásba viszik. Gondolta magában Aurora.

A lány egész végig érezte valaki tekintetét magán, ezért körbe nézett hogy ki lehet az.
Majd Levial egy pillanatra összepillantanak, de a lány abban a pillanatban kapja le róla a tekintetét .

...

Már lassan fél tíz is elmúlt és Auroráéknak indulnia kéne.
A lányon szinte lehetett látni a feszültséget, nem tudja mihez kezdjen most. Gondolkozott azon hogy megkéri hogy itt aludjanak-e de semmi kedve nem volt hozzá, plusz, ilyen ruhába nem szeretne aludni.
Szóval összefoglalva Aurora most nagy szarban van.

-Figyelj anya, most mi legyen? - félrehívta nagy nehezen Klarat hátha valamennyire értelmesen tud válaszolni.
-Hogy érted?
-Hát hogy, hogy megyünk haza?

Eközben Levi látta a lányon hogy valami nagyon nem oké. Aztán rájött hogy mi a helyzet. Ígyhát gondolta most az egyszer szívességet tesz.
Majd oda lépett Klara és Aurora elé.

-Tch, el viszlek titeket!
-Micsoda?- kérdezte meglepetten Aurora.
-Süket vagy kölyök? Nem mondom el mégegyszer.
-De akkor mi lesz a kocsinkkal?
-Majd vissza buszoztok érte vagy mit tudom én.
-Rendben, köszönjük! - mosolygott őszintén Aurora a férfira, igaz hogy kicsit kínosnak érezte, de kihúzta a szar helyzetből ezért hálás érte.

...

Miután Levi haza vitte őket mégegyszer megköszönte, majd a férfi ott is hagyta őket.
Aurora vissza gondolt az útra miközben hozta őket ide fele, hihetetlenül kellemetlenül érezte magát, de ha Levi nem lenne még most is ott szarakodna Kucheléknél.

Aurorának valahogy sikerült betuszkolnia a házba a félig álomban lévő Klarat, majd ment a saját dolgára.
Lezuhanyozott, fogat mosott majd végül ágyba bújt.
Egy ideig még nézte a telefonját, majd letette mert már eléggé fáradt volt.

Aurora egyszer csak egy rét közepén találta magát, körülötte egy ló ménessel. A lány szerette a lovakat, kiskora óta, már ez nagyon boldoggá tette. Majd a távolból el kezdett közeledni egy alak, nem túl magas, egy picivel magasabb lehet mint Aurora.
Mikor közelebb ért ráismert.
Levi az. Majd még közelebb lép és megöleli a lányt, mire Aurora is viszonyozza. Egyikük se tudja miért, de biztonságban érzik magukat a másikkal...

My Dearest -Levi x Oc-Where stories live. Discover now