24.rész

98 4 0
                                    

Mikorra oda értek, öt óra húsz percet ütött az óra. Lehet korán jöttek, de végülis teljesen mindegy volt nekik.
A lámpásokat elvileg pontban hat órakor engedik föl, de addig még van sok látnivaló.
Egymás mellett sétáltak, s a férfi keze hozzá ért a lányéhoz. Mindketten tudták hogy mit akarnak. Majd ugyanakkor megfogták egymás kezét, s úgy mentek tovább.
Beültek egy cukrászdába, hol Aurora egy kis áfonyás sütit kért, Levi pedig szokásosan egy teát.
Miután ezzel megvoltak, kifizették az árakat, s visszafele indultak, mivel azóta körül belül tizenöt, vagy akár húsz perc telhetett el. Ami azt jelentette hogy hamarosan felengedik a lámpásokat. Ha Levi jól tudja akkor elvileg nekik is szabad felengedniük a lámpásokat, amit pedig egy boltban lehet venni. Szerencsére gyorsan oda is találtak a lámpás árushoz, majd kértek egy darabot. A férfi panaszkodott arra hogy egy darab mégis miért került több mint ezer forintba, de végül már nem érdekelte. Ezután elindultak az ember tömeg felé, ahol bizonyára sokan várták hogy egészet üssön az óra. Nem is telt bele sok időbe, néhány perc múlva harangozott valami kisebb féle harang. Miután meghallották ezt, elengedték a kezükben lévő fénylő lámpást, s mindenki az égboltra csodálkozott, ahol már a lámpások ezrei jártak. Egy embert kivéve. Miközben Aurora bámulta az eget, a férfi a zsebéből előhúzott egy kis dobozkát.

-Aurora! - szólította fel, eközben kinyitotta a dobozt, amiben egy gyönyörű arany gyűrű foglalt helyet. (A lenti képen lehet látni)
A lány elsírta magát. De öröm sírás volt az.
-Hozzám jönnél feleségül? Tudom, lehet hogy még túl korai de- fejezte volna be a férfi de a lány közbe vágott.
-Persze hogy hozzád megyek! - majd a férfi egy mosollyal száján, felhúzta a gyűrűt jövendőbelije ujjára. Aurorának csillogtak a szemei miközben nézte a kis ékszert ujján, s hirtelen a férfi ajkait vette célba. Egymásba tapadtak. A lánynak csak folytak a könnyei. Hihetetlenül boldog volt. Közben körülöttük néhány ember gratulált, ami jól esett nekik.

...

Miután vége lett a fesztiválnak, hazafele igyekeztek. Egy órán belül vissza is értek. Aurora még mindig nem tudta elhinni a történteket. Ő mint feleség? Tényleg korai, de egyszer úgyis összeházasodtunk volna. Örülök hogy ez így jött össze. Gondolta.
Mikor felértek a lakásba, levették lábbelijüket, majd azután pulcsijukat, s kabátjukat. A lány a nappali felé tartott, mikor leendő férje hirtelen elkapta kezét, s maga után kezdte el húzni. A lány egy pillanatra megtorpant, majd végül követte a férfit a hálószoba felé.
(16+)
Miután beértek a férfi a lány felé fordult s célba vette a szájfénytől csillogó ajkait. Engedélyt kért szája belsejébe, amit a másik meg is adott, majd nyelveik mohón játszottak a másikéval. Majd eközben Aurora hirtelen az ágynak ütközött, s arra rá dőlt. Vele együtt a férfi is, ki mostmár felette tornyosult. Levi a lány kulcscsontját kezdte el csókolgatni, emiatt Aurora felsóhajtott. Ez még jobban beindította a férfit. Elkezdte a lány melleit markolászni előszőr csak ruhán keresztül, majd mikor kezdett elege lenni a textil anyagból, leszedte róla. Eközben saját magáról is levette fölsőjét így már lehetett látni rendkívül kidolgozott kockás hasfalát, s mellkasát. Aurora miután végig vezette mancsát a férfi felsőtestén, hirtelen rá markolt férfiasságára, mire Levi felsóhajtott. Majd a férfi kicsatolta a nő melltartóját, s újra masszírozni kezdte melleit. S ezután kezdődtek még csak igazán a dolgok...

(16+ vége)

...

Bocsánat hogy egy kissé rövid lett! És úristen, tegnap láttam az új aot epizódot és hát hogy is mondjam, szétbőgtem magam rajta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Bocsánat hogy egy kissé rövid lett! És úristen, tegnap láttam az új aot epizódot és hát hogy is mondjam, szétbőgtem magam rajta. ( De Levi jól nézett ki ) :)

My Dearest -Levi x Oc-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora