20.rész (18+)

270 5 0
                                    

! 18+ !

Miután haza értek Levi már az ajtóban letámadta a lány ajkait, miközben a kintről bejövő hold fénye acélkék íriszeibe világított. Ez még szebbé tette őt. Szenvedélyesen csókolta. Kezei néha-néha lejjebb vándoroltak. Majd a levegőhiány miatt szétváltak és meg megszólalt:
-Végre, csak velem vagy.- majd felkapta mennyasszony pózban, és a szobája felé vitte.
Miután oda értek eleresztette Aurorát karjaiból a puha ágyra, majd újra ostromolni kezdte úgyszint puha ajkait. Mikor szétváltak, Levi áttért a lány nyakára. Előszőr gyengéden kezdte el szívni, majd egyre erősebben, mire Aurorának jóleső sóhajok távoztak ki ajkai közül. Próbálta minél jobban visszafogni a hangját. Nem sok sikerrel.

-Ne fogd vissza a hangod. Hallani akarom. - szólalt meg a férfi, miközben áttért a kulcscsontjára.
Aurora hasában pillangók ezrei éledtek fel, miközben a férfi kényeztette. Majd Levi megállt s elkezdte ki gombolni öltönyét. A lány is így tett saját ruhájával. Elég sokáig bíbelődött vele, eközben a férfi türelmetlen lett. Tehát elkezdett segíteni neki, s gyorsan le is szedte róla.
Ezután vissza tért a lány ajkaira, miközben melltartóját próbálta ki csatolni. Nem is telt bele sok időbe, már lent is került róla a textil anyag, amit a férfi odébb hajított.
A lány karjait maga köré fonta, szégyenlős volt.
-Ne takard magad, gyönyörű vagy. - nyugtatta Levi szép szavaival.
Majd megfogta a lány két kezét, s lassan elkezdte lefelé húzni.
A férfi végig csodált a szép nőn.
Előszőr a melle fölött kezdte el csókokkal behinteni bőrét, majd áttért a melleire. Egyben pusziltatta és markolászta melleit. A lány meg volt lepődve amiért Levi ilyen jól teszi a dolgát, mivel elvileg még nem volt más nővel rajta kívül. De ez nem is érdekelte annyira jelen pillanatban. Aurora a férfi mellkasától, az izmos, kockákkal teli hasfaláig kényeztette kezeivel.  A férfi eközben már lefelé haladt. Levette saját nadrágját, s azt félre is dobta. Ezután vissza tért a lányhoz. Előszőr alsóneműjén keresztül kezdte el vékony ujjaival kényeztetni a lányt, majd szemébe nézett miközben fekete színű fehérneműjét lassan lehúzta róla. Aurora egy pillanatra megijedt hogy már semmi sem takarja, de végül rájött hogy nincs értelme ezen aggódni. Csak a férfira tudott koncentrálni, aki egyik ujját már be is helyezte a lányba. Egy kicsit mozgatta, s még egy ujj társult a másikhoz. Mire Aurora nagyon megfeszült.

-Levi... én mindj...- fejezte volna be mondatát, de a férfi közbe szólt.
-Még ne! -majd kivette ujjait, s boxere felé nyúlt, amit le is vett. A férfi kemény tagjára húzott egy óvszert, a biztonság kedvéért. A lány előszőr kicsit megijedt, hogy ez hogy fog belé férni.
-Biztos akarod? - kérdezte Levi, mire a lány határozottan bólintott egyet. Tudta hogy nagyon fog fájni, de semmi képp sem szerette volna most abba hagyni.
S a férfi a lány kérésének eleget téve, bejáratához tette a tagját. Majd azt elkezdte beljebb tolni, mire a lány ismét megfeszült.
-Nagyon fáj ?- kérdezte aggodalommal szemében a férfi.
-Megszokom, ne hagyd abba. - nyögte a lány.
-Ahogy óhajtod. - felelte Levi. S egyre beljebb tolta, majd amikor nagyjából az egész bent volt, megállt egy kicsit. Várta hogy a lány megszokja a méretét. Majd mikor Aurorának már nem voltak akkora fájdalmai, a férfi kezdhetett mozogni. Előszőr lassabb tempót vett fel, majd egyre gyorsított. Aurorának folyamatosan nyögések hagyták el ajkait, miközben a másiknak férfias sóhajok. Már mindketten majdnem a csúcson voltak, mikor egyszerre nyögték egymás nevét.

...

(18+ vége)

Reggel a nap sugaraira ébredtek. Legalább is Aurora. Fájt mindene, de megérte. Gondolta magában . Majd az alvó párjára pillantott kinek most nem rideg volt az arca, hanem nyugodt. A lány még sose tudta így megfigyelni arcát.
De sajnálatára a férfi fel kelt.
Aurora egy jó reggeltel köszöntötte, mire a férfi felé hajolt és homlokára egy csókot hintett. S ezután egymáshoz bújtak, majd újra bealudtak.

Ez az első, hogy ilyesmit írok, remélem nem lett annyira borzasztó! Hamarosan jön a kövi rész!

My Dearest -Levi x Oc-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang