7.rész

215 16 0
                                    


Egy hét telt el beszélgetésük óta.
Azóta Hange és Levi is sokat látogatják. A férfi azzal a kifogással van jön sokszor oda, hogy csak bevásárolni jött. De ki akarna egy benzinkúton bevásárolni, ha ott vannak a szupermarketek? Nem mintha Aurorát zavarta volna.
Ha Hange jön, akkor sokáig elbeszélgetik az időt. Igazából Aurora nagyrészt csak hallgatja, míg a másik mesél neki néhány kísérletéről. Mivel ő ugyanúgy munkát váltott Levial együtt s ott már kémiát is tanít.
De persze még a régi suliban is néha-néha kísérletezett.

...

Aurora ma túlórázik, mert kollégája elvileg beteg lett és senki más nem ért rá most. A lánynak semmi kedve se volt ehhez, de ebből is csak több pénzt kapott, szóval annyira mégse bánta.
Majd egy váratlan vendég tért be. Fekete haj, acélkék szemek, kissé rideg tekintet, és persze alacsony. Ki találjátok ki az?
Természetesen Levi.

-Szia Levi! Hogy-hogy itt vagy?- kérdezte a lány.
- Esetleg van tea? Egyébként miért vagy ilyen későn itt? - mondta a férfi. - Túlórázom. Ezt én is kérdezhetném. Mit keresel egy benzinkúton hajnali fél egykor?
Másik kérdésedre válaszolva, igen, van tea.- felelte a lány.
- Tch, az mindegy. Csak csináld a teát! - mondta Levi.
- Jó-jó, mi vagyok én, házi asszony?! - mondta felháborodottan.

Aurora neki is kezdett a tea gyártásának, közben egyfolytában az járt a fejében, hogy a férfi mégis milyen okból van itt? Biztos nem csak azért hogy teát igyon. Miközben gondolkozott, sikeresen leforrázta magát egy kis tea csöppel. Érezte hogy Levi mindjárt lecseszi. Nem is tévedett.

-Hogy te semmit se tudsz megcsinálni! - ezzel belépett a pult mögé, majd elkezdte normálisan megcsinálni a teát. Aurora csak nézte.
Elkezdte felfedezni a férfi arcát. Eddig észre se vette hogy mennyire szép. Fura férfire ezt mondani, de így volt. Szép acélkék szemeit megvilágította a hold fénye, s közben éjfekete hajtincsei kissé íriszeibe lógtak. Majd a férfi így szól
-Mit nézel? - Kérdezte a lány felé fordulva, ezzel őt kizökkentve álmodozásából.
- Tch, semmit! - mondta sértődötten egy kis pírrel az arcán Aurora.
- Hé, ne lopd a szövegemet!
-Persze, persze.. -mondta  Aurora, miközben kuncogott azon amit előbb a férfi mondott. Nem tudja miért, de viccesnek találta a helyzetet. Eközben Levi elidőzött a lány orcáján. Majd gondolta magában, hogy milyen gyönyörű. Persze ezt nem merte kimondani neki.

...

Miután Levi megitta a teáját távozott.
Aurorát rossz érzés fogta el, miközben azt is érezte hogy valaki figyeli. De ki lenne még ilyenkor kint?

Lassan le is jár a munkaideje, hajnali három lehetett. Ígyhát elkezdett összepakolni, majd az ajtó felé vette az irányt. Épp zárta volna be kulcsra az ajtót, mikor hirtelen a semmiből valaki elrántotta az épület mögé.
Aurora megijedt. Még sose történt vele ilyen. Bárhogyan is próbált, nem talált kiutat az alak szorításából. Harapdálta ahol tudta, rugdosta, de ez mind semmit se ért. Azt hitte hogy itt veszíti el. Undorodott ettől a gondolattól.
Miközben a bizonyos alak próbálta a lányról le hámozni a ruháit, valaki leverte a róla. Az a valaki Levi volt.

-Te mocsok, hozzá ne érj mégegyszer!
majd az alak felé vette az irányt és lefogta, ezzel együtt eltörte a jobb karját.
-Vagy különben a másik karodat is eltöröm! -Aurora nem értette hogy ez a férfi hogy lehet ott mindenhol, de jelenleg nem érdekelte ez annyira. Csak hálás volt neki. Őrült hogy itt van.
Nem bírta könnyeit továbbra benntartani, utat engedett a könnycseppeknek.
Majd Levi felkapta a lányt, próbálta megnyugtatni kisebb-nagyobb sikerrel. Autójába beszálltak majd a férfi otthona felé indultak el.

...

Köszönöm az eddigi vote-okat! Hamarosan jön a kövi rész!

My Dearest -Levi x Oc-Where stories live. Discover now