5-Birleşme

372 35 16
                                    

İlk kez böyle birşey yazacağım için smutsuz smut olucak. Çünkü batırma ihtimalim var pratik yapıp ilerki bölümlerde yazmayı planlıyorum umarım sorun olmaz.
*
*
*
*
Dazai kolumdan tutarak beni ofisimize sürüklüyordu açıkçası gerginim çünkü ilk defa birisi ile bu kadar ileri gidiyorum. Bu kişinin Dazai olması durumu dahada gerginleştiriyor. Ofisimize girdiğimiz gibi beni kapı ile arasına aldı ve hiç beklemeden dudaklarıma yapıştı. Öpüşü o kadar serttiki karşılık vermekte zorlandım. Kollarımı yavaşça boynuna dolayıp onu kendime daha çok çektim. Öpüşmemiz dahada şehvetli bir hal alırken hafifçe zıplayıp bacaklarımı beline doladım. Ellerini kalçama koyup kendini bacak arama bastırdı ağzımdan küçük inlemelerin kaçmasına engel olamadım. Kendini bana sürtmeye devam ederken yavaştan sertleşmeye başladığımı hissedebiliyorum. Beni kapıdan ayırıp kendi yatağına yatırdı ardından yatağının yanındaki komidine elini attı içinden kayganlaştırıcı çıkardı. Şaşkınlıkla ona bakarken konuştu.

D: Sandığından uzun süredir bu anı bekliyordum.

Bu beni şaşırtmıştı. Sonra dayanamayıp yerlerimizi değiştirdim. Şaşırma sırası ondaydı sanırım benden böyle bir atak beklemiyordu. Gömleğinin düğmelerini açmaya başladım elimi göğsünü ve boynunu kaplayan bandajların üstünde gezdirip izin istedim.

D: İğrenmeni istemiyorum.

Kaşlarımı çatıp hızla bandajları çıkardım açığa çıkan morluklar ve kesikler içimde bir burukluk oluşturdu yavaşça eğilip boynundaki geçmeyeceği kesin olan morluğu öptüm ardından vücudunda bulunan bütün kesikleri ve yara izlerine öpücükler kondurmaya başladım. Elinde olmadan inliyordu ve bu inlemeler beni her geçen saniye heycanlandırıyordu. Yavaşça pantalonunun fermuarını açtım ve hızlı bir şekilde iç çamaşırı ile birlikte çıkardım. Gördüğüm erekte olmuş penis ile kızarmama engel olamadım benimkine göre biraz daha büyüktü. Yavaşça eğilip kasıklarından öpmeye başladım. Sürekli hareket edip beni altına almaya çalışıyordu ama buna izin vermeyip elindeki kayganlaştırıcıyı aldım ve bacaklarını araladım.

D: Chuuya ne yapıyorsun olmamız gereken pozisyon bu değil.

Yüzü kızarmış bir şekilde kurmuştu bu cümleyi.

C: Gece uzun istediğimiz zaman yer ve pozisyon değiştirebiliriz.

Deyip omuz silktim. Yüzü dahada kızarmaya başlarken kayganlaştırıcının kapağını açtım. Deliğine ve parmaklarıma biraz döküp onu genişletmeye başladım. İlk başlarda biraz zorlandı ama sonradan alışmıştı. En sonunda zirveye ulaştığımda içinden çıktım. Birkaç dakikalık dinlenmenin ardından beni altına almıştı. Kahve gözleri nerdeyse siyah diyebileceğim bir ton almıştı.

D: Elimden bu kadar kolay kurtulamicaksın bebeğim.

Beni öpmeye başlamadan önce söylemişti bunlar. Dudaklarımız buluştuğunda ellerimi saçlarına daldırıp onu kendime daha çok çektim. Öpüşünü sonlandırdığında komidinin üzerinde duran kayganlaştırıcıyı eline aldı eline döktükten sonra parmaklarını içime yolladı. Yeterince genişlediğimden emin olduktan sonra birleştik. Lanet gerçekten harika hissediyorum. Tam olarak kaç kere yaptık bilmiyorum ama sakinleştiğimiz zaman güneşin dağmaya başladığını gördüm. Beni kendine çekip saçlarıma bir öpücük kondurdu ve sıkıca sarıldı.

D: İlkim olduğun ve ilkin olmama izin verdiğin için teşekkür ederim Chuuya'm.

Ona daha çok sokulup kafamı göğsüne gömdüm. Anlamadığım birşeyler daha mırıldandı ama çok uykulu olduğum için söylediklerini tam anlayamadım. Sonunda uykuya daldığımda çok huzurlu hissediyordum.

 Sonunda uykuya daldığımda çok huzurlu hissediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Regret -Soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin