Akutagawa Chuuya sakinleşene kadar ona sarılmaya devam etti. Sonunda göz yaşları ve hıçkırıkları dinmişti.
R: Daha iyimisiniz Chuuya-san?
C: Evet teşekkür ederim Ryu.
R: Chuuya-san ben konuşmalarınızı duydum yani demek istediğim şey siz gerçekten Dazai-sanın çocuğunamı hamilesiniz.
Chuuya başını onaylar biçimde salladı. Akutagawa boğazının düğümlendiğini hissetti , yutkunmakta zorlanıyordu. Daha sonra derin bir nefes alıp dolan gözlerini kaçırarak konuştu.
R: Bir ilişkinizmi vardı?
C: NE?! Hayır asla o piçle o tarz bir ilişkim olamaz! O lanet pislik ben sarhoşken benden faydalandı. Sakın bir daha bu tarz birşey sorma.
Akutagawa sessizce özür diledi. Chuuya'nın Dazai ile bir ilişkisi olmaması onu rahatlatmıştı.
R: Terasa çıkıp temiz hava almak istermisiniz?
C: Evet. Sanırım bu iyi olabilir.
İkili birlikte mafyanın terasına çıkmak için asansöre doğru ilerlediler. Terasa çıktıkları zaman ayın yansıdığı denize bakmaya başladılar gerçekten hoş bir görüntüydü. Hafif bir rüzgar esiyordu
C: Güzel bir akşam.
Chuuya'dan gözlerini alamadan konuştu Aku.
R: Evet gerçekten çok güzel.
Orda biraz daha denizi izledikten sonra Chuuya aklına gelen şeyle elini hızla ceketinin cebine atıp anahtarlarını aldı. Anahtarlarını anahtarlıktan çıkarıp geri cebine soktu. Akutagawa ona sorarcasına bir bakış attı.
C: Bu anahtarlığın hikayesini sana anlatmıştım hatırlıyormusun.
R: Evet. Ancak Dazai-san öldüğü zaman çıkarıcağınıza söz vermiştiniz.
C: Doğru o bugün benim için öldü.
R: Oh anlıyorum.
Akutagawa Chuuya'nın sözlerine karşı mutlu olduğu için kendine kızarken duyduğu çatırtı ile Chuuya'ya döndü. Anahtarlığı yeteneği ile tuzla buz etmişti ve elindeki toz sayılabilecek parçaları denize doğru bıraktı. Orda birkaç saat daha durduktan sonra Akutagawa Chuuya'yı evine bıraktı ve kendi evine doğru yol almaya başladı.
Dazai mafyadan çıktıktan sonra hızla evine geçti. Göz yaşları durmadan akıyordu. Ne yapacağını bilmiyordu Chuuya'ya çok kızgındı nasıl böyle birşey yapmıştı? Odasına doğru ilerledi içeri girdiği zaman gözüne ilişen Chuuya'nın duvardaki , şifonyer ve komidinlerdeki çerçevelenmiş foğraflarına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regret -Soukoku-
Teen FictionDazai söylediklerinden çok pişmandı. Asla sahip olamayacağı şeyleri elinin tersi ile itmişti. Peki şimdi ne yapıcaktı?