17-Han Yeon

174 25 5
                                    

Evet yb geldi umarım beyenirsiniz bu arada Han Yeon için bir anime karekterinin yada herhangi bir ünlünün fanartını kullandım galiba yani ilk karşıma çıkan yakışıklıyı seçtim 😖😖 kim bilmiyorum bilen biri varsa yazsın pls 😓😓😅

Ayrıca AllieAllie611  tekrardan teşekkür ederim cidden en ihtiyaç duyduğum anda böyle bir yorum beni çok mutlu etti.
———————————————————————-

Dazai kucağında uyumakta olan Chuuya'ya daha sıkı sarıldı ağlaya ağlaya uykuya dalmıştı. Onu yavaşça ofisteki yatağa yatırıp üzerini örttü ve yanına oturdu.

Osa: Üzgünüm hepsi benim hatam daha dikkatli olmalıydım...

Kendi kendine mırıldanırken Chuuya'nın elini tutup dudaklarına yaklaştırdı ve birkaç kere öptü. Tek dileği diğerlerinin Ena'yı hızlıca bulmalarıydı.

O sırada Yokohoma'nın diğer ucundaki Han Şirketi'nin bodrumunda demir bir sandalyeye bağlanmış minik kız sıkıntı ile ofluyor ve çevresindeki adamları inceliyordu. Hepsi robot gibiydi ne konuşuyor nede herhangi bişey yapıyorlardı. Onlarla birkaç defa konuşmayı denesede hiçbirinden cevap alamamıştı ayrıca yan tarafındaki koltukta yatmakta olan minik bebek kaç saattir ağlıyordu ve bu sese artık katlanamıyordu.

Ena: YA YETER EN AZINDAN ŞU BEBEĞİN KARNINI DOYURUN PİS HERİFLER!!!

Aslında onlara küfretmek istiyordu fakat henüz  o kadar büyümemişti. Yani Chuuya bunu öğrenirse onu azarlarmı yoksa hayal kırıklığı ilemi bakar emin değildi. Fakat emin olduğu tek birşey vardı oda eğer biri şu bebeği susturmazsa o buradaki herkesi öldürecekti. Derken içeri bir adam girdi uzun boylu saçlar siyahla gri arası bir renkti ve gözleride Ena'nın tahminine göre siyaha yakın gri olmalıydı. Çünkü dünyada siyah göz rengine sahip kimse yoktu. En azından o öyle biliyor. Ayrıca dudağında bir pirsing bulunuyordu.

(Pirsing nasıl yazılıyo hiç bir fikrim yok ve araştıramayacak kadar üşengeç biriyim yani çok takmayın)

Bu adam diğerlerine göre daha farklı giyinmişti Ena onu şaşkınlıkla süzdü böylesine yakışıklı bir adam neden onu kaçırsınki? Tamam kendi anneside hem yakışıklı hem güzel hem şirin hemde Dazai'den duyduğu gibi çok ateşli ve seksiydi ki o bunların n...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu adam diğerlerine göre daha farklı giyinmişti Ena onu şaşkınlıkla süzdü böylesine yakışıklı bir adam neden onu kaçırsınki? Tamam kendi anneside hem yakışıklı hem güzel hem şirin hemde Dazai'den duyduğu gibi çok ateşli ve seksiydi ki o bunların ne anlama geldiğini pek bilmiyordu fakat bunlarında birer güzellik kavramı olduğunu Dazai ona söylemişti ve açık konuşmak gerekirse her ne kadar onun gıcık bir tip olduğunu bilsede birazcık onu sevmişti ama böyle mini minnacık. Küçük kızı düşünceleri arasından çıkaran şey yanındaki bebeğin daha şiddetli bağırarak ağlamasıydı. Bu durum onu çok öfkelendiriyor ve kontrolü kaybetmeye başlamasına sebep oluyordu. Eğer kontrolü kaybederse buradakilerin vay hâline çünkü onunda yolsuzluğa benzer bir yeteneği vardı.

Ena etrafın hafiften kararmaya başladığını ve onun sesini duymaya başladığında kaşlarını çatarak siyah giyinen adama döndü.

Ena: SUSTUR ŞU BEBEĞİ YOKSA HEPİNİZİN SONUNDA GEBERECEKSİNİZ!

Regret -Soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin