6-Gülümseme

384 35 31
                                    

Medya mükemmel 👌👌. İşler karışmaya başlıyor. Hadi bakalım hayırlısı.
Bu arada söylemeyi unuttum benim uydurduğum bir alternatif evrendeler burdaki belirli özellikleri bölmün sonunda yazıcam.
*
*
*
*
Saat öğlen 12'yi gösterdiğinde ilk uyanan Chuuya olmuştu. Nedenini bilmediği bir şekilde bütün vücudu ağrıyordu. İnleyerek doğrulmaya çalıştı ama birşey kalkmasına engel oluyordu. Gözlerini zorla açıp üzerindeki ağırlığın ne olduğunu anlamaya çalıştı fakat gözüne gelen kahverengi tutamlarla neye uğradığını şaşırdı. Şokla üzerindeki bedeni ittirdi , ani hareketinden dolayı vücudundaki ağrıların artmasıyla kendine hakim olamadan küçük bir çığlık attı. Kahveli genç yere düşmesinin ve duyduğu tiz çığlığın etkisiyle tamamen ayılmış ve neden yerde çıplak bir şekilde durduğunu düşünüyordu hemde bandajları bile olmadan. Fakat Chuuya kendisinin çıplak olduğunu fark ettiğinde ikinci bir çığlık atmıştı. Korktuğu şeyin olmaması için içinden dualar ediyordu. Yerdeki çıplak Dazai'ye küçük bir bakış atıp oturur pozisyona geçmiş kenardaki battaniyeyi göğsüne kadar çekmişti.

C: DÜN GECE NELER OLDU?! NEDEN ÇIPLAĞIM?! VE NEDEN HER YErim ağrıyor?!

Sonlara doğru utançtan sesi kısık çıksada Dazai onu duymuştu. Ellerini yüzüne koyup biraz ovuşturdu başı çok ağrıyordu ve Chuuya'nın yanında hala bağırarak sorular sorması baş ağrısını arttırıyordu.

D: Öncelikle bağırmayı kesip sakin olurmusun hatırlamaya çalışıyorum.

C: Nasıl sakin olmamı beklersi! Bu- biz yani dün gece o şeyi yapmış olamayız değilmi?!

Dazai derin bir nefes aldıktan sonra yerde az ilerisinde duran ve yarısı boş olan küçük şişeyi görüp yutkundu. Evet tamda düşündüğü şeyi yapmışlardı. Fakat anlamadığı birşey vardı , Chuuya'nın canının yanması normaldi çünkü her açıdan pasif taraf oydu fakat neden kendi belinin de ağrıdığını ve tuhaf bir şekilde içinin yapış yapış olduğunu anlamıyordu. Sonradan aklına geceden kalma bir kaç küçük söz ve görüntüler geldi. İstem dışı kızarırken nasıl altta olmayı kabul ettiğini sorguladı. Dazai'nin aksine Chuuya olanları son söylediği şeylerden sonra hemen hatırlamıştı. Kendine lanet ediyordu böyle birşeyi nasıl bu kadar kolay kabul edip yapmıştı hemde durumunun ne olduğunu bildiği halde. Ve bunu yaptığı kişinin Dazai olması onun için çok büyük bir eksiydi. Korktuğu şey gerçekleşirse ne olucaktı? Onu bu düşüncelerinden ayıran şey Dazai'nin hafif sendeleyerek az ilerisine oturmasıydı.

D: Hadi ama dünyanın sonu değil ya neden bu kadar abartıyorsun? Ayrıca bir daha olmayacağından emin olabilirsin.

Dazai söylediklerinin az da olsa karşısındaki kişiyi sakinleştirmesin umuyordu. Çünkü dalmış şekilde birşeyler mırıldanıyor ve sürekli titriyordu. Bu durum onu biraz germişti çünkü Chuuya'yı ilk defa böyle görüyordu. Fakat Chuuya ona anlayamadığı bir bakış atmıştı , o okyanus gözlere baktığında sadece küçük bir korku görebilmişti. Neden korktuğunu sormak isterdi fakat Chuuya'nın cevap vereceğinden şüpheliydi.

C: Beni yanlız bırak.

Dazai o an ne diyeceğini veya ne yapacağını bilememişti. Çünkü sesinden ne kadar çaresiz olduğu anlaşılyordu ve bu durum biraz canını sıkmıştı. Biraz yaklaşıp ona destek olmak istedi.

C: Lanet olsun Dazai benden uzak dur ve beni yanlız bırak!!!

Dazai iç çekip yerdeki kıyafetlerini alıp odada bulunan banyoya ilerledi. Kendisinin de düşünmesi gereken konular vardı.

Chuuya odada yanlız kaldığında derin bir iç çekmişti. Ağlayacak gibi oldu ama hemen kendini toparlamıştı. Hem düşündüğü şeyin olmama ihtimalide vardı. Bu düşünce ile kendini teselli edip bel ağrısının izin verdiği kadar haraket etti daha doğrusu edemedi. Oflayıp yeteneğini kullanaral yerdeki kıyafetlerini alıp giyindi. Ardından yeteneğini kullanarak kimseye görünmeme umudu ile mafyadan çıktı ve evine doğru arabasını sürmeye başladı.

Regret -Soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin