7-Geri Alınamayan Sözler

379 31 122
                                    

Dazai'ye küfretmek serbesttir.
*
*
*
*
O günden sonra Chuuya olabildiğince Dazai'den uzak durdu. Herşey yolundaydı tabi son günlerde artan baş dönmeleri ve mide bulantılarını saymazsak. Herzamanki gibi ofisinde bazı belgeleri dolduruyordu. O kadar odaklanmıştıki kapısının çaldığını bile duymamıştı. Birden bir öksürme sesi ile irkildi.

C: Oh Akutagawa, üzgünüm kapıyı çaldığını duymadım.

R: Önemli değil Chuuya-san , ben xxx görevi ile ilgili dosyaları almaya gelmiştim.

C: Tabi ama biraz beklemen lazım bu belgeler o dosyayla alakalı bitirmek üzereyim. O zamana kadar biraz otur.

R: Siz nasıl isterseniz.

Chuuya belgeleri doldurmaya devam ederken bir yandanda göz ucuyla Akutagawa'ya bakıyordu. Çünkü söylemek istediği bir şey var gibiydi.

C: Bir sorunmu var Ryu?

R: Hayır. Ama sorun olmazsa size sormak istediğim bir şey var.

C: Elbette devam et lütfen.

R: Bir ihtimal hasta olabilirmisiniz acaba? Son günlerde fazla bitkin görünüyorsunuz.

C: Hmm hayır hasta değilim endişelenme lütfen.

Deyip ayağa kalktı Chuuya ve yavaşça dosyaları almak için az ilerisinde bulunan kapaksız dosya dolabına ilerledi. Fakat her adımında baş dönmesi artıyordu ve gözleride yavaştan kararmaya başlamıştı. Bilinci kapanmadan önce hatırladığı tek şey kendisine endişe ile bakan gözler ve ona sıkıca sarılan kollardı.

Akutagawa ilk önce kollarında baygın bir şeşkilde yatan Chuuya'ya korku ile baktı ardından soğuk kanlılığını koruyarak onu kucağına aldı ve revire doğru hızlıca ilerledi. İçeri bodoslama bir şekilde daldığında içeride bulunan Kouyou ve Mori şaşkın bir şekilde bir ona birde kucağında baygın bir şekilde duran Chuuya'ya baktılar. Akutagawa Chuuya'yı dikkatli bir şekilde revirde bulunan yatağa yatırdı ve Mori'nin Chuuya'yı daha rahat kontrol etmesi için hemen uzaklaştı.

K: Chuuya'ya ne oldu?!

R: Pek bir fikrim yok Kouyou-san birden bayıldı.

Mori yaptığı bir kaç testin ardından Ane-sana tuhaf bir bakış atıp yanına gelmesini istedi. Kouyou endişe ile ona ilerledi ve test sonuçlarının yazılı olduğu kağıdı eline alıp dikkatle inceledi. Ardından şaşkınlıkla gözlerini kocaman açıp Mori'ye buda ne?! dercesin bir bakış attı. Akutagawa olanları sessiz bir şekilde izliyordu ve Chuuya'nın iyi olmasını umuyordu. Ardından duyduğu mırıldanmalar ile bakışlarını Chuuya'nın bulunduğu yatağa çevirdi.

Chuuya nerde olduğunu kavramaya çalışıyordu en son hatırladığı şey Akutagawa'ya dosyaları vermek için ayağa kalkmasıydı sonrası karanlık.

R: Chuuya-san iyimisiniz?

C: Agh evet sadece biraz başım ağrıyor, ayrıca ne oldu bana?

R: Dosyaları alırken bayıldınız.

Chuuya anladım dercesine başını salladı ve odada bulunan diğer ikiliye döndü. Kendisine endişeli ve meraklı bir şekilde bakıyorlardı. Chuuya 'sorun ne?' tarzı bir bakış atmıştı onlara.

Mori Akutagawa'ya dışarı çıkmasını söylerken, Kouyou'da yavaşça Chuuya'ya yaklaşıyordu.

K:Chuuya iyimisin?

C: Evet Ane-san, fakat siz neden öyle bakıyorsunuz bir sorunmu var?

Kouyou Mori'ye bir bakış attı ve onun anlatmasın istedi. Mori boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

Regret -Soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin