3- Anahtarlık

331 41 10
                                    

Motorumun anahtarını alıp çıkıcaktım. Anahtarı elime alıp kapıya doğru ilerliyordumki Dazai bileğimi tuttu.

D: Sana verdiğim anahtarlığı gerçekten kullanıyormusun?"

Çok şaşırmıştı sonçta bunu hiç beklemiyordu. Ben bile kendimden beklemezdim.

Anlatıcı: Nakahara Chuuya yaş 16
Bu gün 16 yaşıma girdim Ane-san doğum günü hediyem olarak bir motor almıştı bu beni gerçekten çok mutlu etmişti. Tanrım şu bebeğe bakarmısın onun için herşeyi yapardım. Anahtarlarını eline aldım ve odamdan çıktım Mori-san doğum günüm olduğu için izinli olduğumu söylemişti. Asansöre doğru ilerlerken sırtıma biri atladığı için az kalsın yere kapaklanıyordum.

D: Chuuya~

C: Dazai ne halt ettiğini sanıyorsun! Az kalsın yere düşüyordum salak!

D: Aww sakin ol hem sana hediye vermeye gelen birine böylemi davranıyorsun cık cık çok ayıp.

C: Bana hediyemi aldın?

Açık konuşmak gerikirse çok şaşırdım. Dazai yüzünde kocaman bir gülümseme ile elindeki paketi bana uzattı. Utançla yüzüm kızarırken ne almış olabileceğini düşünüyordum sonuçta Dazai gibi biri en fazla ne alabilirdiki büyük ihtimal ile bandaj veya halat tarzı birşeydir. Ya da beni kızdırmak için tasmada almış olabilir ki eğer öyleyse o tasma ile onu boğarım. Paketi merakla açtığımda içinden yengeç şekilli bir anahtarlık çıkmıştı.

C: Anahtarlık? hemde yengeçli?

Soru sorar tarzda kurduğum bu cümleye karşılık sadece daha fazla gülümsemiş ve ellerimi tutmuştu. Şaşkınlık ile ona bakarken o kuşmaya başladı

D: Duyduğuma göre Ane-san sana motor almış ve kendi kendime şöyle düşündüm bu zevksiz salyangoz anahtarlık bile almaz alsada çok çirkin birşey alır. Sonra birden aydınlandım neden ona ben almayayımki. Çok beğendin dimi biliyorum harikayım.

Suratına malmısın bakışları attım ama o hala gülümsüyordu. Sadece göz devirmekle yetindim.

D: Şimdi bana bir söz ver Chibikko. Ben ölene kadar bu anahtalık sende kalıcak anlaştıkmı.

Ona bukadar saçma şeyler söylediği için bağıracaktım fakat sonradan gözlerindeki parıltıyı görünce vazgeçtim ve sadece kafamı salladı. Yüzünde memnun bir sırıtış vardı. Elimi hala bırakmamıştı , hızla beni peşinden sürükleyerek asansöre bindi.

D: Hmm~ sanırım bugünü benimle geçirmene izin verebilirim ama hemen öyle havalara girme.

Göz devirip derin bir nefes aldım ben bu salakla ne yapıcaktım? Asansörden indiğimizde beni motoruma kadar sürükledi. Ona soran gözlerle baktığımda ise yüzünü hemen dibime sokup sadece ikimizin duyabileceği şekilde fısıldadı

D: Hadi ama Chuuya~ beni bu bebekle gezdirmicekmisin çok kırıldım bide ortağım olucaksın.

Elimi yüzüne koyup kendimden uzaklaştırdım. Küçük bir sırıtış ile motora bindim oda hemen arkamdan binmişti.

C: Sıkı tutunsan iyi olur bandaj israfı.

D: Chuuya senin gibi bir salyangoz en fazla ne kadar hızlı olabilirki?

Sırıtışımı büyütüp gazı kökledim. Dazai bu yaptığım ile nerdeyse düşüyordu, hızımı her dakika daha da arttırırken Dazai'nin düşmemek için belime sardığı kolları dahada sıkılaşıyordu.

D: Chuuya! Lanet olsun yavaşla! Yavaşla!!

Onun bu halleri kahkaha atmama sebep olmuştu kafasını omzuma gömüp bana daha sıkı sarıldı. Birkaç kısa dakikanın ardından istediğim yere geldiğimizde motoru park edip indim. Dazai'ye döndüğümde dizlerinin titrediğini gördüm onun bu hali kıkırdamamı sağlamıştı. Yavaşça elisini karnısına koymuş ve tek dizinin üzerine çökmüştü.

D: Sanırım kusucağım. Ah bir daha asla bunu yapmayacağım.

C: Hadi ama okadarda kötü değildi.

Bana 'ciddimisin?' bakışları atıp kafasını öne eğmişti. Ardından ayağa kalkıp nereye geldiğimize bakmıştı. Ona küçük bir tebessümle bakarken oda bana dönüp tebessüm etmişti.

D: Olabilicek en iyi yeri seçmişsin chibi. Ne duruyoruz seni tekrar yenmek için sabırsızlanıyorum.

C: Hey! O zaman hile yapmıştın. Bu sefer oyunlarına gelmiceğim.

D: Hilemi ben hiç yaparmıyım öyle şey? Beni bu tarz itamlarla karalayamazsın Chuuya! Seni kınıyorum.

Onun bu dramatikliğine göz devirip ondan önce içeri girdim oda hemen arkamdan gelmişti. O gün delicesine eylenmiştik ve Dazai yorgun olduğu için görmesede anahtarlığı dönüş yolunda iken takmıştım.

Şimdiki zaman
Hatrıma gelen anıyla ufak bir tebessüm ettim ama hemen geri sildim çünkü Dazai hala benden cevap bekliyordu. Bileğimi tutuşundan kurtarıp ona bir bakış attım.

C: Elbette kullanıyorum sonuçta bir söz verdim. Hatırlamıyormusun?

D: Oh sadece o sözü tutucağın aklıma dahi gelmezdi.

Her ne kadar şaşırmış olsada yüzünden ne kadar memnun olduğu belli oluyordu. Arkamı döndüm ve evime gidip hazırlanmak için önce ofisimizden sonrada mafyadan ayrıldım.



Dazai: Chuuya benim köpeğim.

O sırada yine Dazai:

O sırada yine Dazai:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Regret -Soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin