13-Hâlâ Büyüyorum

282 29 51
                                    

Chuuya Ada'dan çıktıktan sonra hızla evine doğru ilerledi. Elbette onun Ena'yı öğreneceğini biliyordu fakat bu kadar erken olmasını hiç beklemiyordu. Ayrıca nasıl karşılaştıklarını ve ne konuştuklarını öğrenmesi gerekiyordu. Sinirli değildi , yani Akutagawa'ya sinirli değildi sadece endişeleniyordu ve aklına gelen saçma seneryolara karşı sinirleniyordu. Dazai'nin söylediği şeylerden sonra Ena'nın velayetini isteme ihtimali onu çıldırtıyordu. Derin bir nefes aldı ve kendini sakinleştirmek için içinden üçe kadar saydı. Sonunda eve vardığında sakinleşmişti. Zile bastı ve kapının açılmasını bekledi.

Ryu ve Gin duydukları zil sesi ile aynı anda ayaklandılar. Gin abisinin gergin ve üzgün halini gördükçe içi buruklaşıyordu. Chuuya'nın kesinlikle abisinin tahmin ettiği kadar öfkeleneceğini düşünmüyordu. Veya hayal kırıklığına uğruyacağını çünkü uzun zamandır onu tanıyordu ve Chuuya kesinlikle bu konuda aşırı tepki vericek biri değildi. Artı olarak abisinin fazla abarttığının yeterince farkındaydı. İç çekip Ryu'nun omzunu patpatladı ve başı ile hadi dercesine bir hareket yaptı.

Akutagawa kardeşler girişe doğru ilerlemeye başladılar. Ryunsuke çok geriliyordu Chuuya'nın ondan soğumasını veya uzaklaşmasını istemiyordu. Aslımda onun asla bu tarz şeyler yapmayacağını biliyordu fakat iç sesini ve aklından geçen ihtimalleri durduramıyordu. Farkında olmadan derin düşüncelere dalmıştı onu bu bataklıktan çıkaran ise ikinci defa çalan zildi. Sonunda kendini topladı ve hafif bir şekilde öksürdükten sonra kapıyı açtı. Kapının açılması ile Chuuya hafifçe gülümsemiş ve mırıldanmıştı.

C: Sonunda.

R/G: Üzgünüz.

Chuuya gülümsemesini dahada büyütüp karşısındaki ikilinin saçlarını okşadı. Bunun sebebi ikisininde gergin görünmesiydi.

C: Hadi içeri geçelim burnuma çok hoş kokular geliyor.

İki kardeş onu onaylamış ve hemen yemek odasına doğru ilerlemişlerdi. Chuuya'da kapıyı kapatıp peşlerinden gitti.

R: Chuuya-san isterseniz ilk üzerininzi değiştirin.

Chuuya onaylarcasına kafasını salladı ve odasına doğru ilerledi fakat arkasından gelen adım sesleri ile yavaşladı ve ona seslenen Gin ile durmuş ve konuşmasını beklemişti.

G: Ena-chan bugün fazla yorgundu o yüzden yatırdık. Aslında siz gelmeden uyandırıcaktık fakat tahminimizden erken geldiniz.

Chuuya küçük bir tebessüm etti.

C: Sorun değil merak etme. Ayrıca onu uyutmanız iyi oldu son zamanlarda çok sık kabus görüyor bu yüzünden düzgün uyuyamıyordu.

G: Oh o zaman bu iyi ayrıca sanırım uyanma vakti geldi.

Chuuya Gin'i başı ile onayladıktan sonra daha rahat şeyler giymek için odasına ilerledi. Gin'de hızla onun arkasından ilerliyordu çünkü Ena'nın odası hemen Chuuya'nın odasının yanındaydı. Chuuya üzerini giyinir iken yan odadan duydukları ile kıkırdamaya başladı.

G: Ena-chan hadi ama yemek zamanı.

E: I-ı gelmicem çoook uykum varrr.

G: Hadi ama düzenli beslenmen lazım ayrıca aç karınla rahat uyuyamazsın.

E: Yoo~ bak şimdi nasıl rahat uyuyorum.

G: Ena hadi ama kalk lütfen.

E: Benimle akşam yemeği yemek yerine sevgilin ile yesene nee-san.

G: Ha? Kimmiş bakalım benim sevgilim?

E: 'kıkırdar' Tabii kiiii Higuchi nee-san başka kim olucak canım.

Regret -Soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin