1-Görev

788 41 15
                                    

Merhaba bu benim ilk yazışım bu sebepten dolayı yazım yanlışlarını mazur görün. Bu fici yazma sebebim gördüğüm rüyada Dazai' ye karşı içimde oluşan öfkeyi aktarmak ayrıca yazmam için beni cesaretlendiren AmazingMintTea ye teşekkür ederim kendisi sevdiğim bir yazardır. Herneyse başlayalım umarım beğenirsiniz. Bu arada mafya ve ajansın İngilizce kısaltımlarını kullanıcağım umarım sorun olmaz.
°
°
°
Anlatıcı: Chuuya Nakahara
Mafyada sıradan bir gündü tabiki bu durum Mori-san beni ve bu bayat uskumruyu yanına çağırana kadar sürmüştü.
İçeri girdiğimizde içimden tuhaf bir ürperti geçti sebebini anlamamıştım içimden bir ses patronun bizi bu sefer gerçekten zorlu bir göreve göndereceğini söylüyordu. Mori-sanın önünde Dazai ile yavaşça eğildik

M "Kalkabilirsiniz Chuuya-kun, Dazai-kun."

Yüzünde memnun bir sırıtış vardı. Başı ile oturmamızı işaret etti , koltuklara otururken etrafa küçük bir bakış attıktan sonra fark ettimki Elise-chan elinde küçük bir bıçakla yerde bulunan kuklaları deşiyordu ve şuan elinde Mori-sana benzer bir kukla vardı. Bi dakika ne? Şurdaki kuklalar neden bana ve Dazai'ye bu kadar benziyor? ve neden saçma bir şekilde üst üste duruyorlar. Yüzümün şuan nasıl göründüğünü bilmiyorum ama sanırı değişik bir hâl almıştı çünkü Dazai ilk bana sorgular bir bakış atmış ardından ne ye baktığımı görmek için o da kafasını çevirmişti.
Odaya küçük bir kıkırdama bırakmıştı sanırım kuklada olsa Mori-sanın deşilmesi ona komik gelmiştiki büyük ihtimal ile Elise ye bunu yapamasını Dazai söylemişti.
Patron da bizim baktığımız tarafa döndüğünde sırıtmasını silmiş yerine korkmuş bir şok ifadesi almışt. Çünkü şuan Elise kuklayı deşmeyi bırakmış yüzündeki korkunç gülümseme ile kuklanın diğer vücut parçalarını kesip kıkırdıyordu. Tanrım ne değişik bir kız büyük ihtimal ile ona bunları Dazai öğretmiştir.
Çünkü ikisininde göz göze geldikleti her seferde kıkırdamaları başka birşeye işaret olamazdı.

M "ELİSE-CHAN BANA BUNU NASIL YAPARSIN!!"

Ve patron bizi tamamen unutmuş ve Elise'nin yanına koşup kuklasının sağlam kalan parçalarını almış ve bu tarz şeyleri nerden öğrendiğini sormaya başlamıştı. Ciddenmi patron sonuçta PM'deyiz bu tarz şeyleri burda çalışan herhangi birinden görüp öğrenmesi doğal özelliklede sizin yanınızdaysa. Bu saçmalığa daha fazla katlanmak istemediğimden yavaşça öksürüp patrona burda olduğumuzu hatırlattım.
Kısa zamanda kendini tooarlamış ve tekrar koltuğuna oturmuştu.

M "Sizinle açık konuşucağım çocuklar bu seferki göreviniz biraz zorlu olucak. Geçtiğimiz aylarda yeni bir grup oluştu ve gruptaki üyelerin hepsi yetenek sahibi kişiler. İlk başlarda pek umursamamıştık fakat son günlerde ciddi bir adam kaybı yaşıyoruz astlarınızın yarısı bu grup üyeleri tarafından katledildi. Bizimle tam olarak nasıl bir sorunları var bilmiyoruz ama sanırı hepsinin ölmesi ya da bizim safımızda yer almaları gerekiyor o yüzden elinizden geldiğince bilgi edinip mümkünse bize adam kazandırın , şimdi çıkabilirsiniz."

Konuşmamıza bile izin vermedi... Dazai onaylar mırıltılar çıkardıktan sonra eğilidik ve ardındanda odadan çıktık. Asansöre ilerlerken Dazai birden konuştu

D "Eee Chibikko~ ne düşünüyorsun bu yeni grup hakkında?"

Kaşlarımı çatıp ona döndüm

C "Bana bir daha o lanet lakap ile seslenirsen seni öldürürüm bandaj israfı!!!"

D "Ahh~ Chibikko-chan kızdımı kıyamam. Ayrıca sahibine sesini yüksektmen çok ayıp bir davranış Chuuya nasıl köpeksin sen!?"

Daha fazla bu piçin sesini duymak istemediğimden asansöre ondan önce binip ofisimizin bulunduğu katı tuşladım. Ama pek bir işe yaramadı çünkü asansör kapısı kapanmadan bu bandaj beyinli elini araya soktu.
İçeri girdikten sonra bana doğru gelmeye başladı ne var? dercesine bir bakış attım ama o hala üzerime geliyordu ben daha ne olduğunu anlamadan Dazai ve asansörün aynalı kısmı arasında sıkışmıştım.

Regret -Soukoku-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin