Reggel....
Össze bújva ébredtünk fel,nagyon jó volt. Bár kicsit fura érzés is egy másik házban ébredni. Láttam,hogy ébredezik így nyomtam az arcára egy puszit. Mikor realizálta,hogy mind a ketten meztelenek vagyunk ránk húzta a takarót és a karjaiba zárt. Majd ránézett az órájára úristen,elfogunk késni!
Uhh basszus anyum kinyír. Jó nyugi baba akkor most az lesz,hogy te gyorsan átmész felöltözöl én is és 20 perc múlva találkozunk az autóban. Rendben tanárnő.....
Na ezt ne mert akkor ma nem megyünk hanem az ágyban fogjuk tölteni a napot "rosszalkodva". Rendben,rendben megyek már,bár nem rossz ötlet tettem hozzá. Úgy tettem ahogy kérte gyorsan felöltöztem egyszerű szett farmer,póló és egy nyaklánc kiegészítőnek.
Elég kevés volt ez a 20 perc,de már a kocsiban ültünk és gázt adott.
A kocsiban ültünk és akkor ugrott be,hogy mit fognak szólni a többiek.
Látom,hogy gondolkozol min jár az agyad kérdezte. Csak azon,hogy most mi lesz együtt megyünk be vagy külön érted. Persze,hogy együtt vágta rá egyből. Ez nagyon jól esett. Akkor felakar vállalni ez nagyon jó érzés ismét a fellegekben jártam.
A suli unalmas volt nagy részben,na de mikor az ő órája jött egyből jobb lett. Bámulhattam őt ma is nagyon jól néz ki haraptam be a számat. A mai nap elég rövid volt és házit se kaptunk szóval enyém az egész délután.
Haza érkeztem anya otthon volt köszöntem neki és adtam egy puszit is.
Szia kincsem milyen napod volt?
Jó volt elvoltam.
Ma este itthon alszol nézett rám mint aki mindent tud...
Igen itthon és tarthatnánk sorizós estet.
Tarthatunk ma kivételesen szabad napom van és szeretném a lányommal tölteni.
Ez az! Rég volt már ilyen.
Csináltam ebédet és utána elmehetnénk vásárolni is új ruhákat tudom,hogy szeretnéd. Igen, jó lenne.
Rendben kicsim akkor szólj,ha ettél és indulhatunk.
A telefonom rezegni kezdett egy üzenetem jött.
Szia baba,hiányzol!❤❤
Jó napot tanárnő!
Te is hiányzol! 😂😂❤
Na ez nem vicces jött is a válasz. 😡
Rendben na csak vicceltem szia édes.😍
Mitcsinálsz?
Nagyon semmit tudod dolgozatok hada vár rám... De máshoz lenne kedvem.
Megértem,de én most anyával vagyok közös csajos program lesz rég volt már mert sokat dolgozik.
Rendben ennek örülök baba,de azért gondolj rám. Szeretlek!❤
Úristen leírta,hogy szeret.
Szeretlek én is édes!❤
Szia!
Ezzel el is tettem a telefonomat és ettem is. Miután megébédeltem anya mehetünk. Rendben kincsem. Elindultunk megérkeztünk elkezdtünk nézelődni. De nagyon nem találtam semmit magamnak. Anya talált magának egy nagyon szép ruhát. Anya mondtam mosollyal a számon gyönyörű vagy. De várjunk csak egy picit szép ez az a ruha,de miért nézegetünk ilyet kérdeztem. Hát tudod kicsim megismertem valakit. Igen?
Igen kicsim nagyon aranyos és jófej.
Ennek örülök anya nagyon,de szeretném megismerni tudod le kell ellenőriznem. És,hol találkoztatok?
Hát ez amúgy vicces történet mondta.
Épp vásárolni voltam néztem a zöldségeket mert egészséges életet kell élni. És oda jött megkérdezte,hogy nem e tudom merre vannak a saláták kicsit felnevettem és mondta ott van előtted.
Ezen jót nevettünk és hát bejelölt facebookon bár azt nem tudom honnan tudta meg a nevem. Hát ez cuki történet anya mondtam és nevettünk együtt.
És hát ma este elhívott randizni.
Anya ez nagyon jó mondtam. Igen kincsem szóval ma randira megyek szóval át kell tennünk ezt a sorozatos estét. Semmi baj anya,de mondhattad volna. Tudom kicsim,de meglepetés.
Hogy hívják? Mivel foglalkozik?
Kérdeztem,hát Austin Miller a neve és orvos gyerek orvos. Anya ez jó. Igen jó kicsim és,hogy néz ki?
Magas kicsit izmos barna haja van és zöld szeme. Ahh ez jó mondtam.
Akkor,ha már te mész randizni én átmehetek egyik barátnőmhöz?
Persze kicsim nyugodtan. Rendben,haza mentünk gyorsan este lett anya elment a randira én meg átmentem egyik barátnőmhöz. Sorozatoztunk,de jött egy sms.
Szia el kell utaznom egy kis időre.
Nagyon Szeretlek vigyázz magadra baba! ❤
Kicsit meglepődtem,hogy hova kell megint utaznia. Vissza írtam neki majd folytattuk a sminkelést barátnőmmel akit Aishanak hívtak.
Mit szolnál egy bulihoz kérdezte.
Rendben mehetünk akkor öltözzünk és menjünk.
Elindultunk egy szórakozóhelyre jó zenék mentek táncoltunk és persze inni kezdtünk,rám felfigyelt egy lány a buliban. Oda jött hozzám és elkezdet kérdezősködni. Na meg bókolni. A falramászok az ilyenektől...
Meghívott pár italra majd oda mentem a barátnőmhöz és mondtam kicsit kellemetlenül érzem magam nem mehetnénk haza? De persze mehetünk hívok egy taxit mert,hát eleget ittunk és a sétálás nem nagyon megy egyikőnknek sem. Megérkezett a taxi és beszálltunk hozzánk mentünk haza mert Aisha szülei kiakadtak volna,ha részegen haza állítunk. Befektetünk az ágyamba és elaludtunk.
Emma:
El kell utaznom ismét,hát úgy tűnik,hogy az ellenség sosem alszik. Nekem kell mindent elintézni pedig vannak erre embereim,de hát azért mégis csak én vagyok a főnök.
Londonba kell utaznom....
El kell varrni néhány szálat. Egyik bandával gyűlik most meg a bajom nem akarnak nekem behódolni. De ennek megtorlás az ára... Példát kell statuálnom szóval néhány kissebb embert meg kell szorongatnom. Kicsit megkínzom őket és elárulják,hol a főnökük. Aztán a főnöküket kell eltávolítanom ha nincs főnök nincs csapat sem és ellenség sem. Nem lehet senki az utamban,amit apám felépített az en viszem tovább és erős kézben kell,hogy legyen különben össze omlik minden. Kis keresgélés után megis találtam a megfelelő embereket elkaptam őket és most jön az a rész amit nem szeretek, de meg kell tenni.....
Itt is lenne az új rész remélem tetszik!
Legyen szép napotok!
YOU ARE READING
A tanáromba esve...
RomanceKiderül minden a történetből. Jó szórakozást. Társszerzővel írom ezt a történetet. De majd feltüntetem.