Nem tudok gondolkodni egyszerűen elveszi az eszemet,tudom hogy a tanárom de nem tudom kiverni a fejemből. Azt hittem könnyű lesz csak úgy elfelejteni de nem. Ő más túl tökéletes hozzám képest még a neve is "Emma Roberts" Hétvége van és nem igazán döntöttem el mit is csinálok de hát majd lesz valami. Feküdtem az ágyamon mikor kiabálást hallottam,egyből az ablakhoz mentem és láttam ugyan azt a nőt Emma tanárnőnél. Veszekedtek valamin nem tudtam min de akartam tudni. Irritált engem az a nő mivel azzal volt/van aki nekem tetszik de halálosan. Csak néztem és néztem őket majd a feldúlt nő elhajtott egy elég drága kocsival. Nem hittem volna,hogy ettől megkönnyebbülök de utána az az érzés kapott el,hogy lehet ennyire ellenséges azzal akit nem is ismerek. Ezt elhessegettem anya szólt fel nekem. Kicsim be kell mennem dolgozni mondta a szokásos szövegét. De a pulton van süti jó lenne ha átvinnéd az új szomszédnak. Biztos örülne neki én bennem megállt a vér és a levegő is egyszerre. Nem hittem a fülemnek. Hát csak jó lesz ez gondoltam magamban. Elindultam rögtön miután anya elment itthonról. Becsengettem a nő gyorsan ajtót nyitott könnyesek voltak a szemei biztos sírt rossz volt őt így látni. Megakartam volna csókolni és megölelni de hát úgyis ellőkne mit képzelek magamról. Lattá rajtam a tétovázást majd megkérdezte az süti a kezedben? Igen süti anyukám sütötte mondta hozza át. Ez nagyon kedves anyukádtól köszönöm neki nagyon. Gyere be mondta de én nem akarok zavarni mondtam majd mondta te sosem zavarsz. Na jó na jó itt lefagytam enyhén... Meglepődtem ezen hiszen csak 2x láttam és ő is engem de akkor igen jó benyomást tehettem rá. A lakása stílusosan volt berendezve. A fehér és a szürke színnek uralkodtak a házban de nagyon tetszett nekem a konyha amerikai konyha volt a nappali hatalmas volt ebben a házban sosem jártam még de bazinagy. Tett elém egy tányáert és magának is hozott ellettünk enni. Emily? Igen mondtam.
A gyönyörű szemeibe néztem amik kéken csillogtak és az a vörös haj az a mosoly mellé elolvadok. Csak azt szeretném kérdezni gondolkodtál a versenyen és akár most is gyakorolhatnánk. Persze ha csak szeretnél nem kell. Hát de nincs nálam semmi cuccom mondtam. Ohh hát az nem baj Emily mondta ki csábítóan egy félmosolyra húzva a száját. Nálam van minden végtére is a magyar tanárod vagyok nevetett fel édesen. Ahh ez a nő kikészít ezekkel a mosolyokkal rá tudnám magamat vetni. De ez nem lenne helyes dolog meg neki úgysem jövök be. Kezdjük el a gyakorló feladatokat mondta. De ekkor a blúza túl sokat engedett látni én meg iszonyat vörös lettem ettől a kezeink összértek. De gyorsan elkaptam mind a tekintetemet mind a kezemet a kezéről. Már vagy félórája csak gyakoroltunk mikor is anya hívott engem.
Szia anya szóltam bele.
Szia Kicsim csak annyi hogy szerintem későn érek haza szóval kaját találsz a hűtőben.
Rendben Szia!
Szia anya!
Tettem le a telefont nekem azt hiszem mennem kellene már néztem a nőre. De ekkor csak úgy megölelt és a fülembe súgta köszönöm hogy itt voltál velem ja és tudod láttalak az ablakban. Úristen most mit gondolhat rólam. Nyugi Emily nincs semmi gond mosolygott. Csak tudod itt nem szokott ilyen lenni és kíváncsi voltam. Te a lányokat szereted kérdeztem. Igen Emily én a lányokat szeretem ő a barátnőm volt de csak volt. Miért csak volt?
Mert megcsalt és ez úgy derült ki hogy megláttam a telefonjába a váltott üzeneteket amit a szeretőjével beszélt. Én arra gondoltam hogy miért mondja el ezt nekem. Hiszen csak a diákja vagyok vagy több lennék?
Figyelj Emily tudom hogy nézel rám de én egy rossz ember vagyok szóval amit érzel azt még most gyorsan nyomd el. Nagyon hízelgő ez számomra de nem szeretnélek bajba keverni.
Sziasztok itt lenne az új rész remélem tetszik. 😍😍🙈🙈🙈❤❤❤ puszi és szeri minden olvasómnak!
YOU ARE READING
A tanáromba esve...
RomanceKiderül minden a történetből. Jó szórakozást. Társszerzővel írom ezt a történetet. De majd feltüntetem.