4.rész

2.4K 57 0
                                    

Vártam a kicsengetést,hiszen kezdtem magam egyre kellemetlenül érezni magam a nő kijelentésétől "egy bőr betegségem van". Kíváncsi voltam milyen ez a bőrbetegség,ezért a szünetben felmentem a netre keresni olyan bőrbetegségeket ami ezzel a tünettel jár járhat. Nem találtam róla semmit,hiszen szerintem csak kitalálhatta. De az is bennem volt,hogy csak nem akart erről többet beszélni. 
A napom unalmasan telt ő járt a fejemben olyan szép gondoltam matek óra közben,ami nem is lett volna baj ha nem szólít fel a tanár. Miről is beszéltem az előbb kérdezte és szegezte rám a tekintetét. Nem tudtam válaszolni a kérdésre ezért inkább hallgattam de még is lett ennek az eredménye. Gyere ki felelni mondta Robert tanárúr. Nagyszerű gondoltam magamban,ez egy ujjabb egyes lesz. Már épp kezdtem bele törődni,hogy egyest fogok kapni matekból mikor kopogtattak. Engem kerestek az igazgató helyettes nő volt az Miss.Rose egy kedves a 40- es éveiben járó nő volt mindig kedves mosolygós.  Így vele mentem útközben kérdeztem ki keres engem ekkor mondta hát az az új magyar tanár mondta nemes egyszerűséggel,nem tudtam mit akarhat pont tőlem de hát mentem tovább Rossel. A tanári elé értünk ekkor ott hagyott Miss.Rose én bekopogtam,a magyar tanárom nyitott ajtót meglepődtem kicsit nem tudom miért hiszen ő keresett engem. Jó napot köszöntem udvariasan majd bementem és követtem a nőt. Engem csak az érdekelt ki volt az a nő akitől csókkal búcsúzott és hogy miért akarja ezt annyira titkolni. Jó persze a társadalom de hát szerintem erős nő igaz bár sovány de izmos ez nagyon tetszik benne de mikre is gondolok. Miért hívott engem tanárnő,kérdeztem csak rám mosolygott és annyit mondott lesz egy verseny. Tudod én rád  gondoltam,hogy te tehetséges vagy az írásban és lesz egy történet író verseny láttam a dolgozataidat a gondolat menetedet és a fogalmazásod nagyon jól írsz és ügyes vagy a korodhoz képest. Nagyon köszönöm tanárnő a részletekről többet majd gondolom tájékoztat. Lenne még itt valami láttam, hogy tördeli az ujjait mi lenne az kérdeztem. Én készítenélek fel és hát nálam lennének a korrepetálások ha neked is megfelel húzta el a száját csábítóan. Igen ez tipikus sexy nézés volt tőle én nekem kicsit meleg lett és lehet el is pirultam ettől a nézéstől,de igen mondtam. Szerintem tudod hol lakom nevetett kissé fel én is felnevettem és ismét a reggelre gondoltam. Egy ilyen szép nőnek nem hiszem hogy csak 1 éjszakások kellenek. Szerintem meg főleg nem egy diákja de hát ezt nem tudhatom.  Minden esetre nagyon jó nő ennyit biztosra tudok. De azt nem tudhatja meg,hogy én belé szerettem az első pillantása óta. Ez nagy hiba lenne részemről. Próbálom titkolni de mikor látom vagy órát tart akkor végem van.

A tanáromba esve...Where stories live. Discover now