Ez az egész úgy kezdődött hogy új suliba kerültem. Mert anya új állást kapott. Egy másik városban. Nagyon nehéz volt itt hagyni a barátaimat de muszáj volt. A nevem Emily Wattson 17 éves vagyok. Gimibe járok ami elég jó főleg egy bizonyos tanár miatt. Ez ebben az évben történt mikor is egy új magyar tanárt kaptunk. Fiatal tanár és igazából már az első naptól fogva tetszett. De ezt nem vallottam be magamnak az elején mert hát majd pont egy tanár akarna tőlem valamit egy full átlagos lánytól. Aki még életében nem volt senkivel. De vágyott arra hogy valaki végre szerelemből vele legyen.
Nem hittem volna,hogy ez megfog történni. Az első órán mikor bejött én esküszöm hogy zavarba jöttem nagyon de nagyon vörös lett a fejem. A padtársam az új legjobb barátnőm oldalba bökött hogy ne nézzem ilyen feltűnően. Elkezdődött az a csodálatos óra.
És bemutatkozott.
Sziasztok
Én vagyok az új magyar tanárotok azt szeretném először is mondani hogy nem vagyok az a szigorú tanár de a tiszteletet elvárom mindenkitől és ha bármi van szóljatok nyugodtan. A nevem pedig Emma Roberts. Ide költöztem és ezt a gimnáziumot választottam mert jó a híre ennek az iskolának. De ennyit rólam.
Most mutatkozzatok be ti kérlek.
Mindenki szépen bemutatkozott de mindig éreztem magamon a tekintetét.
És hát innen kezdödött minden egyetlen egy pillantással.Itt lenne a bevezető rész a történetben.
Remélem tetszeni fog.
Sziasztok!
YOU ARE READING
A tanáromba esve...
RomanceKiderül minden a történetből. Jó szórakozást. Társszerzővel írom ezt a történetet. De majd feltüntetem.