Másnap reggel fáradtan ébredtem hiszen sok volt ez nekem egyszerre. Vajon hogy értette azt,hogy ő rossz ember? Nem tudom a választ de én tudni akarom ki is ez a nő. Miközben ezen gondolkodtam egyik régi de jó ismerősöm rám irt. Váltottunk pár szót de tudtam mit akar és hát nem is lenne az rossz dolog gondoltam magamban. Elkezdtem készülödni hiszen este jön át valami csinit veszek fel mert hát tuti nem csak beszélgetünk. Lefürödtem és kicsinosítottam magam nem sok smink de éppen jó. Igazából ez a lány hat hogy is mondjam amolyan barátság extrákkal volt a mi viszonyunk. Jó volt élveztem vele ezt az egészet de aztán eltűnt majd most felbukkant. Őrültem is neki levezetni a stresszt jó lesz ez. 18-óra lett és én hallottam a csengőt.
Szia Dasy köszöntem. Szia Emily mosolyogtam a lányra.
Hmm jól nézel ki jegyezte meg. Köszönöm mondtam. Tudod gyere fel a szobámba ismered a járást mosolyogtam rá majd ő vissza rám.
Feljött utánam éreztem a tekintetét szinte már szétszedett a szemével.
És miért jöttél át? Tudod nem sakkozni jöttem téged akarlak hiányzik a "viszonyunk" ohh értelek. Megcsókoltam viszonozta jól csókol nagyon is.. a ruhám alá nyúlt hideg volt kicsit a keze de ez nem érdekelt most. A mellemre markolt ez egy gyenge pontom volt bele nyögtem csókunkba de valahogy nem tudtam elengedni magamat hiszen csak a tanárnőm járt a fejemben mintha ő csókolna ő érintene meg. Egyből a lényegre tért a bugyimba vezette kezét és izgatni kezdett izgató volt nagyon de nem hagyhattam,hogy ő irányítson. Ezért lelőktem az ágyamra majd kigomboltam az ingjét és a melleire markoltam. Felsóhajtott amit imádtam. Levettem a nadrágját a bugyijával együtt. Bele nyaltam amire ő megremegett felnéztem rá és azt mondta gyerünk. Nem is kellett nekem több egyre hevesebben izgattam. Nem kellett sok és elélvezett tudtam mi a jó neki nagyon is hiszen 2 évig tartott a "viszonyunk". Rám nézett és azt mondta te jössz. Beleélvezette egy ujját és gyorsan mozgott nyögnöm kellett ezzel mégjobban beindítottam és nem is kellett nekem se sok és elélveztem. Nagyon jó volt ismét érezni. Rég volt már hogy egy nő így vágyott rám. Elkezdett vissza öltözni mintha semmi se történt volna de egy meglepőt tett amit sosem tett mellém bújt és együtt aludtunk el. Nagyon jó lett volna ha ezt töbször teszi a 2 év alatt és akkor több is lehetett volna sexnél. Mikor másnap felébredtem mellettem volt még és aludt de én csak bámultam és vissza emlékeztem a tegnap estére. Jó emlék maradt ez nekem. De ekkor mint minden jót el kell szúrni ugye bár. Anya hívott hogy kb 15 perc és itthon lesz. Gyorsan felébresztettem Dasyt és haza ment. Én meg vissza dőltem az ágyamba és csak gondolkodtam mi is volt most ez. Sosem maradt régebben de most akkor miért? Nem is sokat tudtam ezen gondolkodni haza jött anya. Szia Kicsim! Szia Anya. Hogy vagy? Köszönöm jól és te? Köszi jól kicsim. Milyen volt a munka? Fárasztó volt de itt vagyok. Értem. Na én megyek lefekszem szia. Szia anya.
Nem tudom de zavart a tanárom még mindig miért mondta azt hogy veszélyes. Nem tudom ezt hova tenni de hétfőn utána járok az biztos. Délután házit csináltam majd este fürdés és alvás.
Hát itt lenne a 6.rész remélem tetszik és hamarosan kövi rész. Tudom nem hosszú de majd lesznek itt jó dolgok. Jó olvasást Puszi sziasztok! 😘😘😘😊😊❤❤❤
YOU ARE READING
A tanáromba esve...
RomanceKiderül minden a történetből. Jó szórakozást. Társszerzővel írom ezt a történetet. De majd feltüntetem.