9.rész

1.5K 43 2
                                    

Reggel későn kelltem,ami nálam nem megszokott, de most megtehettem. A bejárónőm várta mit is kérek enni a rántotta mellett döntöttem,igazából nem volt kedvem enni,de a reggeli az fontos,anyukám mondta régen. Mikor itt vagyok a házban minden,minden rájuk emlékeztet ezért is költöztem el,mert nem bírtam itt élni túl sok az emlék.
Délelőt:
Ügyeket intéztem egy új beszállító jött,akiben igazából nem nagyon bíztam meg,de nálam az a szokás,hogy bizonyíts majd eldöntöm azt,hogy hívatott vagy e arra a munkára amit én adtam neked. Nem ítélkezem elsőre,fontosabbak a tettek mint a látszat vagy a szavak. Fontosnak tartom azt egy csapatban és ezt minden egyes tagjától elvárom,úgy tegyen ahogyan én tenném,tudják azt hogyan tennék Én dolgokat. Lássanak belém egy kicsit,gondolkodjanak úgy mint Én. Tudom ez kicsit hülyén hangzik,de nem hülyeség mert,ha tud valaki helyettem dönteni abban van elég szufla,ahoz talán egyszer,majd legyen a jobb kezem. Nem szoktam ilyet tenni,hogy csak úgy jobbkezet válasszak. Egy olyan ember vagyok,aki maximalista minden téren,hiszen semmit nem ér el az az ember aki még magától sem vár el semmit. Itt jön az a kérdés,ha magától nem vár el semmit,akkor mástól mit is vár. Mindig a maximálisat nyújtottam ami persze tőlem tellett,ezt hozzá kell tennem,mert nem mindenki jó mindenben. Az életet úgy fogom fel, amit megkapsz tedd el,amit nem kapsz meg szerezd meg!
Délután: Vasárnap van és én megígértem Emilynek,hogy találkozunk ez így is lesz. Repülőjegyem megvan,elköszönők az itteniektől,majd megyek tovább az utamra. A repülőn olvasok, majd zenét hallgatok. Az idő csak úgy elrepül,mikor már a reptérről kiérek írok Emilynek,azt lenne e kedve találkozni.
Emma:Szia Emily,van kedved ma találkozni?
Emily:Persze,hogy van hiszen hiányzol.🥰
Emma: Te is hiányzol nekem! ❤

Emily szemszöge:
Nagyon örültem annak,hogy írt es annak is,hogy elhivott valahova. Gyorsan öltözöm,mert itt lesz nem soká.
Izgulok milyen is lesz vele újra találkozni. Mesél e mi volt az útján.
Itt is lenne az új rész a találkozó  folytatása a másik részből fog kiderülni,remélem tetszik ez a rész. Jó olvasást! Puszi nektek szép napot!
🙈🙈❤❤ Köszönöm azt,hogy egyre többen írtok hozzászólást! Ezek nagyon jól esnek.

A tanáromba esve...Where stories live. Discover now