7.rész

1.9K 43 3
                                    

Emma Roberts
Szemszöge és múltja

Mindig is kerestem a bajt,ez valahogy bennem volt. Sokan mondták nekem nem lesz ez így hát persze nem hallgattam rájuk,minek is kellett volna. Fiatal voltam és a családom tehetős volt,szóval mindenem megvolt. Egy nap épp mentem be a városba az új autómmal amit a 16.szülinapomra kaptam a szüleimtől. Nem is tudom mit akartam aznap csinálni csak úgy szórakozni. Volt egy bandám aki mindig hallgatott rám,nem kellett sosem főnökösködnöm de annak tartottak. Akkor jöttem össze nem tudom hanyadik barátnőmmel igen hát már akkor is imádtam a lányokat ez mai napig nem változott. Kitalálta egyik barátom,hogy szívjunk füves cigit miért ne. Apa benne volt az ilyen körökbe így gyorsan tudtam szerezni nagy tételbe csinálta apa. Nem véletlen volt New York drogbárója. Mindenki ismerte apámat így a családját is nagyon jól,de tudták mi jár azért ha nekem vagy édesanyámnak baja esik. Volt hogy én is besegítettem az üzletbe mert 20 evésen én vettem át a céget az volt az én örökségem a sok ingatlan és egyéb vagyon mellett. Aznap jól beálltunk a barátaimmal és egy lány aki nem a barátnőm volt ő velem kötött ki egy ágyban mit is mondhatnék. Nem kell magyarázkodnom sosem kellett bármit megtehettem persze az akkori barátnőm ezt nem nézte el,de hát ő tudja miről maradt le. Nem nagyon izgatott semmi a suli jól ment kellett egy kis elterelés tanári ágra mentem tovább a gimiből hátha még ez lesz a jövőben. A hatóságok mindig is figyelték a családunkat de nem kaptak el minket sosem, hát mindig kivágtuk magunkat az összes rendőr apám zsebében volt. Úgy ugrottak ahogy apám fütyült. Nagyszerű életem és gyerek korom volt enyém volt a világ. Egyik nyáron egy Európai körutazást tett a családom mert hát miért is ne. Kicsit kikapcsolódtunk bár apa azt mondta nyaralás de hát csak terjeszkedni akart de ezt én egyáltalán nem bántam. Apa mindig azt mondta "nagyba kell gondolkodni" Így voltam én egy drogbáró lánya ez nem is lenne sötét múlt ha édesapámat és édesanyámat nem gyilkolják meg 18 éves koromba azóta én vezetem az alvilágot lassan 7 éve de,hát ehez kellett egy kis álca és ahoz megvolt a tanári szakmám. Én vettem át az összes sötét dolgot de,első lépésem az volt,hogy megbosszuljam a szüleim halálát ez így is lett hidegvérrel kinyírtam azt a személyt és a csapatát aki elvette a 2 legfontosabb embert az életembe. Azóta valami megváltozott bennem nincsen bűntudatom bármennyi ember vére is ragad a kezemhez. "Egy érzéketlen alvilágfőnök lettem" Erősebb kézzel vezetem a csapatomat mint apám tette,de ez nem baj csak tudják ki a Főnök. Aki nekem keresztbe tesz nem csak őt ölöm meg hanem a családját is nem érdekel kicsi vagy nagy gyerek végzek velük,nevezhetnek kegyetlen és szívtelen gyilkosnak nem érdekel. Ez lennék én az élet megtanított arra,hogy csak is magadra számíthatsz senki másra!
Az alvilágban érzem otthon és jól magam, de valami megváltozott mikor megláttam Emilyt. Elkezdett valami furcsa érzés lenni bennem amit eddig csak a családom iránt éreztem és ez pedig a szeretet. Jobb lesz ha távol marad tőlem mert őt is csak bajba keverném vagy megölném na jó arra az egyre nem lennék képes de csak is azért mert megszerettem. De ő gyűlölne engem ha ismerné az igazi rideg énemet nem tudna szeretni az biztos. Itt lenne az én múltam gazdag drogbáró családból származóm és mára ez az én örökségem amit becsülettel vezetek nem ronthatok a hírünkön.
Ez lenne a 6. Rész!! olvasást! Puszi nektek! 😘😘😊😊

A tanáromba esve...Where stories live. Discover now