Reggel 6.10perckor megcsörrent az ébresztőm, persze mindig akkor mikor a legmélyebben alszom és az álom legizgalmasabb része következne. Pár percig csak feküdtem az ágyban azon gondolkodva hogy mit vegyek ma fel. Miután eldöntöttem nagy nehezen, nyöszörgések kiséretében a gardróbomhoz lépve, kivettem egy fekete farmer nadrágot, egy egyszerű fehér pólót és a farmer dzsenkimet. Felöltöztem majd rohantam a konyhába valami reggelit keresni, végül csak egy sonkás szendvicset dobtam össze magamnak. Éppen kiértem az ajtón mikor megláttam az új magyar tanárt kilépni a szembe lévő házból. Nem túl feltűnően megbámultam. Milyen csinos ma reggel, biztos büszke rá a férje. Visszafordultam egy perce ameddig bezártam az ajtót, miután megfordultam hogy elindulok a legváratlanabb dolog történt. Egy nő csókkal búcsúzott a tanárnőtől. Be kell valljam, meglepődtem. Majd pár másodpercnyi csodálkozás után elindultam az iskolába. Menet közben oda pillantottam hátha csak a képzeletem játszik velem, de nem. A tanárnő fekete garbója alól egy apró véraláfutás látszódott ki.
Ki van szívva a nyaka vagy mi a franc?-tettem fel magamnak a kérdést, majd a telefonomra pillantva megláttam mennyi az idő.
-Úristen, elfogok késni ha nem veszem gyorsabbra a tempót. Sietnem kell, nem szeretnék elkésni az első óráról, ami persze magyar.
15perc séta után odaértem a sulihoz. Bementem, a folyosón még kint állt az osztály. Bevallom, kiváncsivá tett a tanárnő szóval, figyeltem mikor bukkan fel a diákok közt.
Ezt a részt egy nagyon kedves barátnőm írta akivel arra jutottunk,hogy együtt írjuk ezt a történetet. Jó szórakozást. 🙈❤
YOU ARE READING
A tanáromba esve...
RomanceKiderül minden a történetből. Jó szórakozást. Társszerzővel írom ezt a történetet. De majd feltüntetem.