Eltelt valahogy ez a nap is ugyan olyan volt mint a többi. Egyetlen egy kivétellel az én kedvenc tanárom hiányzott egész nap. Nem értettem miért nem is válaszolt az üzeneteimre. Kicsit aggódtam érte,de eltelt a nap és már azon kaptam magam,hogy hazafelé sétálok. Anya várt otthon ebéddel megebédeltünk aztán anya ismét randira indult sokszor randizik nagyon is bejöhetnek egymásnak,ha ennyit találkoznak nekem mindegy csak anya legyen boldog gondoltam a gondolat menetemet egy hang zavarta meg. Csörgött a telefonom ismeretlen hívó...
Nem szoktam felvenni az ilyet,de most kíváncsi voltam ki lehet a vonal másik felén. Felvettem nem szólt bele senki aztán egy sikítást hallottam a távolból és a nevemet. Ez nem lehet véletlen. A hívás megszakadt én nem értettem mi is történt aztán kicsit később egy helyet és egy időt kaptam sms-be. Jó ötlet elmenni gondoltam magamba,de kíváncsi voltam igy össze szedtem az összes bátorságom ami volt és elindultam. Az éjszaka sötét és hideg volt várakoztam míg a távolból megláttam egy fekete furgont. Nem tudtam mire számítsak bevoltam eléggé rezelve,hogy most mi is lesz. Egy 30 éveiben járó férfi szált ki a furgonból. A kezében fegyver volt és felém intett,hogy menjek közelebb. Óvatos létekkel mentem a férfi felé. Megragadta a hajamat és a furgon hátuljába terelt engem. Elindult a kocsi és nem tudtam mire számítsak mikor megáll. Mikor végre megállt és kiszállhattam egy elhagyatott régi repülőgép hangárnál voltunk. Megláttam az én szerelmemet megkötözve azonnal oda szaladtam volna hozzá ha valaki nem ránt vissza.
Azért vagyunk itt ma este kezdett beszélni az elrablom,hogy szemtanui legyünk egy kivégzésnek a drog terjesztés nem játék az ott megkötözött hölgy ezt nem tudta kivel húz ujjat. Na de kezdjünk is bele a mókába. Nem vagy kíváncsi kicsi lány ki is a te szerelmed? Hát jó akkor majd én felvilágosítalak róla. Drogott csempész és kétes ügyleteket folytat nem tanár ahogy azt te hitted. Az egész családja ebből gazdagodott meg és amikor az apjától átvette ezt a birodalmat nem tudta mibe is kezd bele. Senki de senki nem tudja megvédeni az emberei azt se tudják hol van. Valami zajt hallottam megszakadt a pasas meséje és lövést kapott pont a szívébe. A többi embere se járt másképpen. Én a sokktól mozdulni se mertem azt hittem én is meghalok engem is kivégeznek. De nem így lett végre oda mehettem az én szerelmemhez aki csak annyit tudott mondani,hogy sajnálja. Josh josh kiabálta azt hittem nem érsz ide. De ide értem és mostmár biztonságban vagy főnök. Én nem tudtam hova tenni ezt az egészet most tudtam meg,hogy akiről azt hittem egy egyszerű tanár valójában egy nagy drog hálózatott vezet. Nem hittem volna soha róla ezt és nem tudom miért nem mondta ezt el nekem. Én megértek sok mindent,de a hazugságot nem. Haza viszlek ajánlottá fel akire eddig felnéztem,de most nem is tudom mit gondoljak róla. Egyszerűen össze zavarodtam. Mikor a házunkhoz értünk én még mindig sokkban voltam sosem láttam ilyet max filmekben. Bekisérhetlek?
Hát nem tudom nekem most szükségem van egy kis időre,hogy gondolkodjak.
Megértem mondta.
Jóéjszakát!
Jóét neked is!
Hát itt lenne a következő rész remélem tetszeni fog. Nagyon eltűntem tudom,de vissza tértem!!
YOU ARE READING
A tanáromba esve...
RomanceKiderül minden a történetből. Jó szórakozást. Társszerzővel írom ezt a történetet. De majd feltüntetem.