Pár perc elteltével megláttam Őt ahogy közeledik az osztály felé. Olyan gyönyörű, mintha egy filmből vágták volna ki a jelenetet. Tökéletes nő, s ez abból is látszik hogy az összes diák megbámulja. Bár nem gondolom hogy ez a mai hajviselet jó választás volt, hiába a garbó látszik a nyakán a véraláfutás. Kinyitotta az ajtót, betessékelte az osztályt majd miután az utolsó diák is beért, azaz Lusta Lennie belépett Ő is. Mindenki elfoglalta a helyét és már kezdtük is volna az órát ha a James nem szól be a tanárnőnek.
-Hé, kiszívták a nyakad ha nem tünt volna fel!-röhögött fenhangon a fiú, de rajta kívül senki sem találta viccesnek annál inkább bunkónak.
-Elösször is, NEM tegeződünk mert nem vagyunk egy korosztály!-mondta vérnyugodtan.-Másodszor, a tanárod vagyok és elvárom a tiszteletet. Szóval ha Te nem adod meg, akkor innentől nem kell bejárnod az óráimra. Ha gondolod most azonnal kimehetsz!- mosolygott gúnyosan a tanárnő.
Hű, ezt jól megmondta neki. De úgy látszik James-t ez nem érdekelte, felállt miután összeszedte a cuccát az ajtó felé tartott miközben valamit motyogott az orra alatt, majd bevágta a teremajtót.
-Akkor kezdjük is az órát hacsak még valaki nem akar távozni.-szólalt meg ezzel megtörve a csendet.- Egyébként is... bőrbetegségem van ami miatt úgy tűnik mintha ki lenne szívva.....
Most egy kicsit én is kellemetlenül érzem magam. Szerintem, itt valami nem stimmel.
YOU ARE READING
A tanáromba esve...
RomanceKiderül minden a történetből. Jó szórakozást. Társszerzővel írom ezt a történetet. De majd feltüntetem.