12.rész

401 8 3
                                    

Megérkeztem a helyre ahol a kisebb emberekkel találkozom. Nem volt sok kedvem ehez, de megkell tenni.
Megkötöztem őket és hát nem sok kellett,hogy daloljanak nekem a főnökükről. Nem vagyok annyira szívtelen így egyeséget ajánlottam nekik. Az egyeség így szólt hozzátok el nekem még ma este a főnököt és teljes biztonságot ajánlok nektek,de ha megszegitek az életetekkel fizettek érte. Úgy futottak el minta kergették volna őket......
Felkészültem az estére nem vagyok hülye nem egyedül mentem a találkozóra egyik nagyon régi barátom Josh kísért el engem nagyon jó ember és megbízható. Gyermek korom óta ismerem. Szóval vártunk míg megnem jelent egy fekete mercédesz. Kiszállt egy 30 as pasas belőle. Jól szituált volt adott magára. Odasétáltunk hozzá és bemutatkoztam neki,figyelj nagyon mert csak egyszer mondom el. Ez az én területem nincs helye itt másnak rajtam kívül. Szóval az a csúf igazság,hogy te ma megfogsz halni. Gyors és egyszerű lesz. Mire megszólalhatott volna elis sütöttem a fegyveremet. Könnyű volt szívem lőttem nem szenvedett egyből meghalt. Össze csaptam a kezeimet és mintha mi se történt volna beszálltunk az autómba és haza mentem. Várt az én jó öreg komornyékom a fegyvert letettem vettem egy fürdőt és vacsoráztam majd lefeküdtem.
Hajnalba a telefonom csörgésére ébredtem nem tudtam ki lehet az ilyenkor,de az én drága szerelmem volt. Be volt rúgva ohh még ilyenkor is édes alig tudott beszélni de így is jó volt. Elakartam neki mondani mindent,de félek,hogy akkor nem szeretne már. Ez egy olyan titok amit nem biztos,hogy mindenki feltud dolgozni így csak elmondtam neki mennyire szeretem és,hogy aludjon. Én is igy tettem.
Masnap:
Reggel korán kelltem mert Joshal találkoztam még megbeszéltünk mindent,hogy most egy ideig nem lesz gond és nyugodtan menjek haza. Így is tettem felszálltam egy repülőre majd elmentem bevásárolni. Írtam az én picuromnak,hogy átjöhetne van egy meglepetésem. Át is jött bekötöttem a szemét majd kivezettem a garázsba levettem róla a szemkötőt és egy zsír új autó állt ott fekete Audi. Mi ezt,hogy?
És miért? Azért mert szeretlek és,hát mert szerettem volna valamit adni. De de de hát ez nagyon drága. Érted semmi sem drága. Ezt egy tanári fizetésből?
Hát arról nem kell tudnod miből van nem ez a lényeg próbáltam terelni a témát. Hogy amúgy kurva sok pénzem van.... Csak nem mindegy miből... Köszönöm szépen ahh semmiség. Bementünk aztán lefeküdtünk ahh nagyon hiányzott már a teste minden egyes porcikája gyönyörű. Aztán nekem a holnapi dogád jól sikerüljön. Ahh jó tanárnő... Kis pimasz de szeretlek.
Hétfő: Gyorsan eltelt a suli a doga jól ment nem volt probléma vele hiszen felkészültem rá. Minden szép és jó volt haza mentem anyához és beszélgettünk kíváncsi voltam mi volt a randin.
Na milyen volt a randi?
Kicsim nagyon jó volt udvarias és kedves volt. Nagyon sokat beszélgettünk és képzeld van neki is egy lánya egyidős veled és a te sulidba jár. Valami Stacy a neve,ne anya ne...
Stacy Miller?
Igen kincsem mi a baj?
Hát ő a legutálatosabb lány az iskolában. Folyton drámázik. Jó ne vonj le csak ezekből közétkeztetés. Ma nálunk vacsoráznak szóval készülődj.
És kicsim légy kedves.
Rendben anya szeretlek.
Semmi kedvem ehez a vacsorához,de anya kedvért teszem.
Hát eljött az este anya főzött nagyon finom volt. Annyira nem is idegesítő Stacy mint hittem. Jól elbeszélgettünk.
Ha nem gond itt is alszanak úgyis olyan nagy ez a ház a vendégszoba Stacynak jó lesz. Rendben anya mondtam. Lefürödtem és már alváshoz készülődtem mikor valaki kopogott az ajtómon. Kinyitottam és az én szerelmem állt ott. Szia te,hogy jutottál be? Az titok mondta jó nem is érdekel behúztam a szobámba és csókolózni kezdtünk. A pólóm alá nyult és rámarkolt a mellemre én belenyögtem a csókunkba majd a nyakamat halmozta el csókokkal gyorsan lekerült rólunk a ruha és elkezdett a nyelvével kényeztetni mikor elértem a csúcsig megremegtem és egy jóleső sóhaj hagyta el a számat. Ráültem a csípőjére és mozogni kezdtem közben a melleire markoltam kicsit megharaptam a nyakát ő a fenekembe markolt majd egy ujjamat belévezettem és eljuttattam a csúcsra. Mellé feküdtem és elaludtunk.
Itt lenne a következő rész remélem tetszik. Tudom sokat kellett várni rá de szerettel készül és hát azt mondják a jó dolgokra várni kell.

A tanáromba esve...Where stories live. Discover now