8.rész

1.8K 39 6
                                    

A múltammal törödnöm kell,még úgyis hogy másik városban élek. Kegyetlen tudok lenni nagyon is. Mielőtt végeznék az áldozataimmal mindig megkínzom őket igen,erre mondhatják,hogy morbid de én ezt élvezem túlságosan is. Amikor könyörögnek az életükért,de Én tudom mi lesz a vége és mindig a halál a vége.
Hívott ma az egyik drogdiller aki nekem dolgozik,és vettek tőle nagyobb adagokat,de nem fizettek időben,ilyenkor jövök én szóba én intézem úgymond a piszkos munkát,de a főnöknek sem egyszerű az élete. Repülhetek vissza New Yorkba,ahol kivégzem az illetőt igen csak egy valakiről van szó ami furcsa lehet nincs családja,és az én drogomon akart meggazdagodni de ez nem így megy.
Emily: Ma a suliba előbb végzünk,aminek örülök is meg nem is,mert kevesebbet lathatom Emmát. Ma dupla magyarunk van jövőhéten lesz a verseny amire felkészített, bár nem mondanám annak mivel 1 korrepetállasom volt vele a többit  mindig lemondta,nem tudom mi van vele. Nagyon furcsa mostanában nem is értem,de még mindig gyönyörű. Elkezdődött az óra vele és én csak őt tudtam figyelni,mivel ma rövid szoknya volt rajta egy csinos plúzzal. Irtó sexy volt benne elmagyarázta az az napi anyagot,mi leírtuk és ennyi. Az óra végen magához hívott, mindenki már kiment a teremből. Oda mentem hozzá rám nézett én is rá emeltem a tekintetemet. Figyelj Emily mondta csábosan Én szeretlek téged nem tudom,hogy és mint történt,de szeretlek remélem,hogy te is táplálsz irántam érzelmeket. Felemeltem a tekintetemet és azt hittem nem jól hallok,de ekkor megcsókolt engem. A csókja mézédes volt a fellegekben jártam. Nem volt neki ennyi elég a pólóm alá nyúlt megérintette az egyik mellemet,majd rá markolt én hallkan nyögtek a füllembe súgta,hogy ez irtó sexy volt és itt megtenné velem amit szeretne, de nem lehet. Észbe kaptunk mind a ketten és kiindultunk mindketten a teremből. Kérdezte a tanárnő,hogy hazavigyen e én feleltem miért is ne,hiszen nem mondtuk ki de együtt vagyunk persze csak titokban. Hazáig vitt,jó mondjuk ott lakom a szomszédjában. Emily szólt utánam. Igen?
Ma este elutazom,de vasárnap elvinnélek vacsorázni ha neked is megfelel. Igen,hat persze már várom adtam neki egy puszit az ajkára és kiszálltam mellőle.
Emma:
Indulok este vissza elintézni a dolgomat a repjegyem megvan,minden más ami kellhet ruha stb ott van nekem New Yorkban. Igen ott megmaradt nekem a szüleim háza ott kialakítottam a pincébe az én kis kínzó szobámat.
Becsekkoltam a reptérre felszálltam a gépre és aludtam az úton. Mikor oda értem Josh várt rám a reptéren nagyon jó barátom,és az egyik legjobb emberem. Ő intéz itt mindent persze csak az én bele egyezésemmel. Indulhatunk kérdezte. Persze indulhatunk. Beszáltunk a kocsiba Josh vezetett egyből a házba mentünk gyorsan túl akartam lenni ezen,hogy minnél hamarabb haza mehessek. A pincében mar ott vokt az áldozatom.
A fejéről levettem a zsákot és a szemébe néztem, egy fiatal lány volt az,nem akartam róla semmit tudni. Elmondom miért is van itt,és hogy most megfog halni igen én ezt egyszerű dolognak és sablonosnak tartom. Elkezdett sírni ahh kicsi lány engem ez nem hat meg. Tudod több éve ezt csinálom sőt szerintem ebben vagyok a legjobb. Elővettem a kedvenc késemet és egyszerűen bele szúrtam a combjába felüvöltött én csak nevetni tudtam.
Csak nem fájt?
Dehogy jó érzés az,hogy egy pszichopata kínoz ordította rám.
Egyből gondoltam,de csak hogy tud amit te elvettél és árusítani szerettél volna az az enyém emeltem kissé fel a hangomat. Itt én diktálok és nem te meghalsz és hidd el senki nem törödik majd ezzel az összes rendőr nekem dolgozik. Folytassuk tovább a mókát.
Imádom a késeket elövettem egy kisebb kést az arcába vágtam vele. Untam már ezt az egészet így elővettem egy fegyvert és szíven lőttem. A munkámat el is végeztem. Megmostam a kezem ruhát váltottam és felmentem a házba a szolálónőm vacsorát készített. Megettem és fürdés alvás.
Gyorsan elaludtam.
Itt van a 8.rész remélem tetszik jó olvasást! Sziasztok puszi!  Kitartást a karanténhoz. 😊😊😊😊😉😉😉

A tanáromba esve...Where stories live. Discover now