KAOS 'Lidan'

602 43 27
                                    

🖤🤍❤Herkese merhaba.. Öncelikle buraya gelip kurguma bir şans verdiğiniz için teşekkür ederim.

⭐⭐İlk defa bir kurgu kaleme alacağım ve mutlaka  hatalarım olacaktır beni hatalarım konusunda uyarmaktan çekinmeyin fakat bu uyarılar saygı çerçevesinde olsun lütfen. Bazen denk geliyor görüyorum yazar yazım yanlışı yapmış afedersiniz anasına kadar küfür edilmiş.

⭐⭐Kurgumda küfür, argo ve yer yer abartı olmayacak şekilde yetişkin içerik olacaktır okumaya başlamadan önce bunu göz önünde bulundurmanızı rica ediyorum.

⭐⭐Ve son olarak başladığınız tarihi buraya yazar mısınız?

⭐⭐Bol bol yorum yapmayı ve mini minnoş yıldızı parlatmayı unutmayın.

⭐⭐Gökyüzünüz daima yıldızlı olsun ⭐⭐⭐⭐⭐

  
    ***
~25 MAYIS 2000~

"Babacığım hadi bana hazırladığın sürprizi söyle.”

“Lidan güzel kızım, adı üstünde sürpriz. Eve gidene kadar biraz daha sabırlı olmalısın."

“Ama baba, Sevilay teyzemin söylediğine göre ben çok sabırsız bir çocukmuşum ve bu sabırsızlığım erkencecik doğmamdan belliymiş. Hem doğum günüme de geç kaldın, belki bunu söylersen birazcık ödeşmiş oluruz.” 

Asaf Bey arabanın arka tarafında kucağına aldığı kızıyla otururken, büyümüşte küçülmüş misali konuşan kızının bu sözlerini ciddiyetle dinliyor ama hemen sonrasında kahkahasına engel olamıyordu. Kızı henüz yedi yaşındaydı fakat, konuşmaları aksini iddia eder gibiydi. Eğilip kızını öpüp kokladı. Saçının her bir telinde, kokusunda ve gülerken çıkardığı seslerde, sanki yeniden hayat buluyor gibiydi..

Kızı Lidan, yedi yıl önce yine böyle yağmurlu bir günde leylak kokularının arasında, 19 Mayıs’ta dünyaya gelmiş ve  oldukça erken davranmıştı. Bu sefer ki gittiği görev biraz uzun sürdüğü için de kızının doğum gününe yetişememişti. O yüzden de evde hazırladığı partiyle kızına harika bir sürpriz yapacak ve böylelikle onun güzel gönlünü de yeniden almış olacaktı.

Tebessümle kızının başını okşayıp hemen ardından kucağından indirerek yanına oturttu. "Hadi bakalım sen şimdi biraz bebeğinle oyna, bende Cihat amcanla biraz iş hakkında konuşayım." 

Lidan tebessümle başını olumlu bir şekilde sallayıp hemen yanındaki bebeğini eline alırken, Asaf bey bu defa bakışlarını ön koltukta oturan asistanına doğru çevirdi.

"Anlat bakalım Cihat, yokluğumda ihale hakkında ne gibi gelişmeler oldu ?"

Asaf bey görevde olmasından dolayı, arkadaşlarıyla beraber kurdukları şirkette yaşanan gelişmeleri uzun bir süredir takip edememiş ve bir çok şirket için çok önemli bir ihale meselesine girmişlerdi. Çok önemli olmasının nedeni ise hiç şüphesiz ki ihaleyi kazanan kişinin, yurt dışındaki çoğu şirketin kapısını daha rahat açacak oluşuydu.

Gelen soruyla gülümseyen Cihat hemen arkasını dönerek patronuna doğru baktı. “İhale teklifimiz hazır Asaf bey, fakat ortaklarınızdan Ahmet Bey yoğun hastane programları nedeniyle henüz teklifi inceleyemedi. Ayriyeten Ahmet Bey şu an bir ameliyatta, sonrasında size katılacaklarını bildirmemi istedi.”

Arkadaşlarıyla bir şirket kurmuşlardı fakat Ahmet şirketle ilgilenmek yerine doktor olarak görevine devam etmek istedi. Bu yüzden şirket bünyesinde bulunan özel hastanelerin birinde başhekimken, aynı zamanda timinde doktoruydu. 

KAOS 'Lidan'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin