12. Bölüm

61 10 17
                                    

LİDAN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LİDAN

Beden eğitimi dersinde hocalarımız hep söylerdi;

 ‘Koşuda daima yavaş başlayıp hızınızı sonradan arttırarak  koşun eğer buna uymazsanız yarışın ortasına gelemeden tıkanır kalırsınız ve sonrasında gözlerinizi ya acilde ya da ambulansta açarsınız.’

Şu an içerisinde bulunduğum durum kesinlikle buna örnekti.

Geceye çok hızlı başlamıştım. Mervenin dudaklarını büze büze bana yönelttiği sorular da tıkanmaya başlamamın sebebi olurken, sorulan sorular sonucu muhteşem dörtlünün ,Süleyman Amca, Azra, Levent ve Görkem Üsteğmen, verdiği tepki tıkanıp yarış dışı kalmamı  sağladı.

Durum ne mi?
Bombok bir halde olan Lidan.
 
Merve hariç masadaki herkesin şaşkın bakışları benim üzerimdeydi. Muhtemelen ne yapacağımı, nasıl tepkiler vereceğimi merak ediyorlardı. 

Merve mi? 
Bulunduğum durum hanımefendinin hoşuna gitmiş olmalı ki ağzından kaçan tatlı kıkırtılarını eliyle engellemeye çalışıyordu fakat becerebildiği pek söylenemezdi.

Beyaz masa örtüsündeki, yüzümden düşen damlaların oluşturduğu renk cümbüşünü izliyordum. Acaba bu lekeleri gören görevliler arkamızdan çok küfür eder miydi?  Ne yalan söyleyeyim makine yıkayacak olsada ben yine de küfür ederdim. Umarım onlar benim gibi değildir. Ama küfür etseler bile ben kesinlikle üzerime alınmıyorum sonuçta bunların sorumlusu ben değilim yani dolaylı yoldan olmam beni sorumlu göstermez. Sanırım!

Bu arada içeceklerde neden alkol var? Oysa ki alkol yok denilmişti. Nereden mi anladım? Yüzüme gelen bir kaç damla dudaklarımdan ağzımın içine süzülme tenezzülünde bulundu. Alkolü çok tüketmeyen biri ola- Allahım ne diyorum ben?

Yüzüme püskürtülüp oradan ağzıma giren alkol damlaları mı?

Midem bulanıyor kusacağım galiba.

Yanımdaki Tufan eğilip sakince elini saçlarıma uzatıp  kulağımın arkasına attı. Daha sonra hemen diğer tarafında oturan Sezen Teyzenin uzattığı peçeteyi alıp yüzümü silmeye çalıştı. Bu hareketiyle kendime geldim teşekkür edip peçeteyi aldım. 

Kars'a geleli henüz bir kaç gün geçmişti fakat  ‘başıma daha neler gelebilir?’ düşüncesinin her saniye zihnimde dolanmasına sebep olacak şeyler yaşamıştım. Allahım eğer merak ettiğimi falan düşünüp bunları bana yaşatıyorsan kesinlikle merak etmiyorum yemin ederim etmiyorum. Vallahi! Sitem mi? Hâşâ!

Tufan bir peçete daha uzattı. Dönüp bir ona bir de elindeki peçeteye baktım. Gülmemek için dudaklarını ısırıyordu. Sezen Teyze ve diğer tim üyeleri gibi.

 Muhteşem dörtlü mü?

Onlar fal taşı gibi açılmış gözleriyle beni izliyorlardı.

İçkinin birkaç damlası boynumdan göğüs oluğuma doğru yol izlemeye başlamıştı. Kahretsin! Hemen elimdeki peçeteyi boynuma tuttum. O esnada masadaki erkekler ne yaptığımı fark etmiş olmalılar ki hemen kafalarını başka bir yöne çevirdiler.

KAOS 'Lidan'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin