İrrasyonel Hazine

17 5 18
                                    

Bugün kasabada işleri vardı ama garip bir şekilde trafik çoktu, bu iyiye işaret değildi...  

Mabel yediği Naco' ları kulaklarına taktı. "Nacho küpeler! Harika mıyım neyim!"

"Hiç hijyenik olmaması bir yana bu çok şapşalca." dedi Mason yan koltuktan, camdan dışarı sıkılmış bir şekilde bakıyordu. 

Mabel kardeşinin dediğine keyifle güldü ve omuz silkti, Mason her eğlencesine böyle tepki veriyordu.

Stan homurdanarak kornaya bastı. "Hadi ama. Nedir bu trafik? Ve neden hepsinin..." Trafikteki arabalara daha dikkatli şekilde bakmaya başladı. "Üzeri kapalı vagonlar mı?" Stan o zamananladı. "Olamaz! Hayır!"

Direksiyonu çevirdi, yoldan çıktı. "Bugün olmaz! Bügün olmaz!" Neredeyse üç kadın ve iki ördeğe çarpacaktı.

"Stan amca ne halt ediyorsun sen!" dedi Mason öfkeyle. Amcası delirmiş gibi bakıyordu.

"Bir an önce buradan çıkmamız gerek... Çok geç olmadan!" dedi Stan ama çok geçti. Vagonlu arabalar etraflarını sarmıştı. "Vagonlar etrafımızı sardı! Tuzağa düştük! HAYIR!"

Mabel camdna onlara kocaman gözleriyle bakan bir inek gördü. "Bugünle ilgili içimde güzel hisler var!"

*

Mabel etrafa mutlulukla bakıyordu, bir yandan da cebindeki daha eski çatalları havadakiler ile değiştiriyordu, ortama uyum sağlamak istiyordu. Mason ise şaşkkınca etrafa bakıyordu. Ne saçmalık döndüğünü anlamamıştı.

"Stan amca, burada neler dönüyor?" dedi Mason Stan' e bakarak."

"Bugün öncü günü. Her yıl bu köylüler aptal gibi giyinip Gravity Falls' un kurulduğu günü kutluyorlar." dedi Stan homurdanarak.

"O halde neden karavanına binip basitçe bu günlük gitmiyorsun Stan amca?" dedi Mabel Stan' e bakarak.

"Akıllıca soru soran Mason sanıyordum." dedi Stan homurdanarak. Bu elbette aklına gelmişti ama yapamazdı.

"O akıllı gibi davranan, ben akıllı olan!" dedi Mabel iki eliyle kendisini göstererek!

Mason kardeşine yumruk attı ama Mabel havadaki çatallardan birini Mason' ın omuzuna batırdı.

"1863' lere hoş geldiniz!" dedi gazeteci Toby onları selamlayarak.

"Senin canını okurum bücür!" dedi Stan öfkeyle bağırarak. Toby koşarak yanlarından uzaklaştı.

Mabel ve Mason' ın ilgisini etkinlikler çekti. "Vay, baksana! Mum yapımı!" dedi Mabel.

"Vay be! Altın arayışı!" dedi Mason.

O sırada bir papaz bir nikah kıyıyordu. Bir adam ve bir ağaçkakanın düğünü vardı. "Ve sizi karı koca ilan ediyorum."

"Sen neyden bahsediyorsun?" dedi Mabel başını yana eğerek.

"Evet, bunu hatırlıyorum dedi Mason ve not defterini çıkardı. Kasetlerdeki her şeyi not defterine geçirmişti. "Eskiden Gravity Falls' da ağaçkakanlarla evlenmek yasalmış."

Ağaçkakanla evlenen adam yanlarına geldi. "Hâlâ yasal... Çok yasal."

O sırada meydanda bir duyuru yapıldı. "Hepiniz buraya gelin ve açılış seremonisine katılın!" 

"Stan amca, sen gelmiyor musun?" dedi Mabel Stan' e bakarak. 

"Hayır, teşekkür ederim." dedi Stan kızgınca. Şunu unutmayın, karavana döndüğünüzde bu herifler gibi konuşursanız benim için bitersiniz!"

Gravity Falls Mafya Au -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin