Pines ailesi, Atlantica, Gideon ve Soos karavanla ertesi gün kasabaya geri dönmüşlerdi. Stan karavanla onları deniz kenarı olan bir yere götürmüş ve gece 3' e kadar beraber eğlenmişllerdi. Kasabanın girişine vardıklarında karavanın ön canımına bir zombi kafası fırlamıştı. Herkes hemen aşağı indi.
Yanlarına tüm öfkesiyle Preston Northweast elinde çivili beysbol sopası ile dışarı çıkmıştı. Oldukça öfkeliydi, Atlantica karavandan inince hemen kızına koştu. "Pacifica! Seni bir zombi kaptı sandım!"
"Pacifica mı?" dedi ikizler aynı anda.
"Benim gerçek adım." dedi Pacifica babasına sarılarak. "Atlantica kendime verdiğim bir lakap."
"Çam Ağcı gibi!" dedi Mabel eliyle Mason' ı dürterek.
Pacifica babasına sarılmayı bıraktı. "Sana haber veremediğim için üzgünüm. Bay Pines bizi kasabadan uzaklaştırdı, ben de onlarlaydım."
"Teşekkürler Stanley." dedi Preston kızını kendine çekmiş bir şekilde. "Onları götürerek iyi yaptın."
"Bakıyorum sen de zombileri halletmişsin." dedi Stan karavanının ön camına düşmüş zombi kafasını yere ittirerek. "Buddy yardım etti mi?"
"O da zombi oldu." dedi Preston ve Gideon' a baktı. "Kusura bakma evlat, babanın kafasını uçurdum."
"Sorun yok, senden önce ben yaptım." dedi Gideon sırıtırken.
Mabel neşeli gözlerle Gideon' a bakmıştı, Mason kardeşinin bu neşesinden hiç hoşlanmamıştı.
"Sana demiştim evlat, bu bücüre bir şey olmaz diye." dedi Stan ve Gİdeon' ın kısa sarı saçlarını karıştırdı.
Gideon buna şaşkınca kocaman gülümsedi. Geriye bir Pines erkeği kalmıştı. Ama Mason kolay pes etmeyecek gibiydi.
*
Ertesi gün her şey normale dönmüştü. Etraftan çıkan bazı zombi parçaları ve yerdeki büyük çatlaklar haricinde tabii. Onları düzeltmek biraz zaman alacaktı. Mabel Soos' a kulübede yardım ediyordu. Stan ajanlara ne olduğunu araştırmak için gitmişti. Mason da bunu fırsat bilerek yanına Bill' i aldı ve ilk kasetleri bulduğu ağaçlık gizli sokağa geri dönme kararı aldı. Bir şeyler gözünden kaçmış olabilirdi. Artık ilerleme kaydetmek zorundaydı, yeterince her şeyi boşlamıştı.
"Pekala Bill. Diğerleri saçma işlerle uğraşırken ikimizin üstüne çok yük düşüyor. Bu sistemi delmemiz ve özgürlüğümüzü kazanmamız lazım!" dedi Mason yanında yerde duran kediye bakarak.
Bill başını sallayarak onu onayladı ve miyavladı.
"Bu ara sokakları iyi biliyorsun anlaşılan." dedi Mason, Bill yine onayladı. "Tel kapıyla çevirili cücelerin koruduğu gizli kısmı da biliyor musun?" Kedi yine onayladı. "Güzel! O halde beni oraya götür."
Bill hemen ara sokakların içinde daldı. Mason da onun peşinden ilerlemeye başladı. O tel kapıya kısa sürede varmışlardı. Bill Mason' ın omuzuna tırmandı ve vakit kaybetmeden içeri girdiler. Cücelerin orayı koruyacağını biliyorlardı, yani güvenlik işini pek sorun etmelerine gerek yoktu
Mason hemen etrafına bakmaya başladı. Ağaçlara saplanmış afişleri tek tek ağaçlardan çıkardı ve eline alıp incelemeye başladı. Çantasında taşıdığı not defterini çıkardı ve ilgili yazıları not defterindeki sayfalarına tutturdu. Kasetlerden bildiği şeyler yazıyordu, ama yeni bir şey olabilme ihtimalini göz ardı edemeyeceğinden dikkatle hepsini inceliyordu. En sonunda ağaçlarla işi bitince ağaçlarla çevirili sokakta daha derinlere ilerlemeye başladı Gittikçe daha karanlık oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gravity Falls Mafya Au -Bitti-
Fanfiction-Tamamlandı- Normalde bir Mafya Au var ama Billdip çöplüğüne dönüştüğü için ondan hoşlanmıyorum. Bu yüzden yeni bir Mafya Au yapma kararı aldım! Bu çok daha güzel ve direniş içeriyor >:) Bolca anarşizm içeriyor. Kötü örnek oluşturabilecek davran...