Çifte İhanet

18 5 64
                                    

Gece serinliği ara sokaklara çökmüştü,  rüzgar koridorlar arasında dolaşıyordu. Bill Mason' ın bulduğu kanlı odaya vardıklarında Mason' ın bedeninden çıkmıştı. Mason yere çökerken kedi Bill sahibinin yüzünü yalıyordu. Onu çok özlemişti, sahibini 30 yıldır görmüyordu. Darmadağınık haldeki adam Bill' i yere koydu ve yere çökmüş haldeki çocuğun yanına ilerledi. Mason' ın yanına oturduğunda Mason başını kaldırdı ve ona baktı.

"Beni kurtardığın için teşekkürler." dedi adam gülümseyerek. 

Mason da tebessüm etti hafifçe. "Ben bir şey yapmadım, sadece Bill' in anlaşmasını kabul ettim. Sadık bir kedin var."  dedi Mason Bill' e bakarak.

Bill adamın elinin altına gitmişti, adam onu kucağına yatırdı ve karnını kaşımaya başladı. Bir elini Mason' a uzattı. "Ben Stanford Pines."

"Ben de Mason Pines." dedi Mason Ford' un elini sıkarak. "Hiç fazladan parmaklı biriyle el sıkışmamıştım... Mabel olsa buna çok sevinirdi. Mabel da ikiz kardeşim."

"Ailemizde ikiz çoktur." dedi Ford gülerek. "Onu yalnız bırakmak istemezsen gidebilirsin, ben aranıza girmek istemiyorum."

"Mabel' ı alıp buraya getirmeliyiz." dedi Mason ayağa kalkarak. "O sersem ihtiyarın yanında kalamaz!"

"Sakin ol çocuk, Bill halleder." dedi Ford kucağındaki Bill' i işaret ederek. Bill' in keyfi yerindeydi, mutlu bir şekilde gerindi ve Mason' a kıçını döndü. "Bill!" dedi Ford ve Bill' i ensesinden yakaladı. "Git ve diğer yeğenimi bana getir." dedi Bill' i ileri fırlatarak.

Bill elbette düşmemişti, havada kendini durdurmuş ve patilerini birbirine vurarak yok olmuştu. "Bazen böyle inat yapıyor işte." dedi Ford gülerek. "Keyfine düşkündür."

"Büyük amca Ford." dedi Mason derin bir nefes alarak. "Bu oda neden bu halde?"

"Bunu bir çocuğa anlatmayı pek uygun bulmuyorum ama sanırım görmemen gereken çok şey gördün bile." dedi Ford odasına bakarak. "Bill ile amacımıza engel olan kişilerin kanları ve bedenleri ile süsledik bu odayı. Eğlenceli günlerdi. Onlardan sonrası zaten bir kıyametti."

Bill tekrardan odanın ortasında belirdi, yanında bu sefer şaşkın ve korkmuş Mabel' da vardı. "Mason!" dedi Mabel ve ikizine sarıldı. Mason da kardeşine sıkı sıkı sarıldı. "Neler oluyor burada?"

"Bill' in sıradan bir kedi olmadığını gördün zaten." dedi Mason Bill' bakarak. Gidip yine Ford' un kucağına yatmıştı. "Onunla bir anlaşma yaptım ve bedenimin kontrolünü aldı. Sonra da gidip Stan amcanın kardeşi diğer büyük amcamız Ford' u hükümetin elinden kurtardık." dedi Mason Ford' u göstererek.

Ford gülümseyerek Mabel' a elini uzattı. "Merhaba Mabel."

"Vay, altı parmaklı el sıkışma! Normalden bir parmak daha fazla samimi!" dedi Mabel kocaman gülümseyerek.

"Onun seveceğini söylemiştim." dedi Mason kıkırdayarak.

Ardından aralarında gergin bir sessizlik oldu. Sadece Bill' in mırıltıları duyuluyordu. Mabel etrafı gergin gözlerle inceliyordu. Mason gözlerini Ford' a dikmişti ve Ford' da kucağındaki Bill ile oynuyordu.

"Bu çok garip oldu." dedi Mabel sessizliği bozarak. "Bize düzgün bir açıklama yapmaya ne dersin Ford amca?"

Ford iç çekti ve çocukların meraklı yüzlerine baktı. "Haklısınız, ertelemek bir işe yaramayacak. Size her şeyi açıklamalıyım." Ve Ford anlatmaya başladı;

*

Her şey ilk başta çok güzeldi. Stan ile beraber ailemizin rehine dükkanı gibi görünen yeraltı işleri ile uğraşıyorduk. Annemiz bu işler için çok küçük olduğumuzu söylüyordu ama babam kendi ayaklarımızın üstünde durabileceğimizi söylüyordu. 

Gravity Falls Mafya Au -Bitti-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin