Mabel derin bir uykudaydı, Mason ise uyuyamıyordu. Onlar ranzalarında yatarken Wendy ile Stanley ara sokaklara gitmişlerdi. Bill kapıyı tırmalıyordu, o da gitmek istiyordu ama Stan onu yanına almamıştı. "Bu tehlikeli Bill, sen burada kalıyorsun!" demişti kediye. Kedi ise inatla kaoıyı tırmalamaya, birinin kapıyı açmasını beklemeye devam ediyordu.
Mason homurdanarak üst ranzadan aşağıya atladı, bu Mabel' ı uykusundan birden uyandırmıştı. Mason kapıdaki kediye ilerledi.
"Ne diye kapıyı çizip duruyorsun pire torbası?" dedi Mason uykulu sesiyle.
Bil sapsarı parıldayan koca gözünü Mason' a çevirdi ve kilitli kapıyı bir parmağıyla işaret etti.
"Bence onunla biz de gidelim Mason, yine kaybolursa Stan mahvolur." dedi Mabel Mason' ın yanına ilerleyerek. Kardeşine çantasını uzatıyordu.
Mason çantasını sırtına aldı ve kapının kilidini açtı. Kedi hemen dışarı atladı. İki çocuk kapıyı arkalarından kapatarak kedinin peşinden ilerlemeye koyuldular. Bill anahtarı çalıp kendisi kapıyı açabilirdi ama bunu çocukların yapmasına ihtiyacı vardı, onlar da bilmeliydi gerçekleri.
"Acaba neye gidiyor bu kedi." dedi Mason merakla kediyi izlerken, koca gözlü kedi ara sokaklara ilerliyordu. Dışarının soğukluğunun etkisi ile uykusu açılmış ve merakı şaha kalkmıştı. Mabel da en az onun kadar meraklıydı.
Kedi ara sokaklara varınca koridorlardan geçmek yerine koridorların üstüne tırmandı. Mabel tılsımını kullanarak onların havada süzülmesini sağladı. Duvarın üstüne çıktılarında bıraktı. Kedi zıplaya zıplaya labirentin üstünden ilerliyordu, hemen peşine koyuldular. Atlaya zıplaya, eski evlerin çatısına çıka ine dümdüz ilerlediler.
Stan kaybolduğunda onu buldukları çıkmaz sokağa vardıklarında kedi cesurca görünmez engelin ötesine atladı, ikizler de onu izlediler. Onlar yere indiğinde kedi alçalmış duvarların üstünden ilerlemeye devam ediyordu. Büyük kubbe binaya ilerlemeye başladılar. Biraz ilerlediklerinde kedi hemen durdu. Duvarın üstündeki bir taşı ileri fırlattı, taş hemen güvenlik sistemi tarafından yoğun bir şok dalgasına maruz kalmıştı.
Mabel ve Mason kedinin yanına, duvara tutundular, bu da neyin nesiydi şimdi? Bill Mabel ona yaklaşınca tılsımını yakasından kopardı.
"Hey! Seni pire torba-" Mabel kediyi ensesinden kavrayacakken Mason Mabel' ın eline vurdu. Mabel elini geri indirdi.
Mason dikkatle kedinin adımlarını izliyordu. Bill tılsımın taşını sivri pençeleriyle kırdı, mavi taşın aslında mavi bir sıvı olduğu ortaya çıkmıştı. Kedi hemen patisini sıvıya soktu. Patisini yere koyduğunda biraz havalanmıştı. Bu küçük testten sonra tüm sıvıyı yalayıp yuttu. Sapsarı gözü masmavi parıldadı ama ardından sarıya geri döndü. Patilerini yere çarptığında uçlarından mavi alevler çıkmaya başladı, Mason ve Mabel hayranlıkla kedinin yaptıklarını izliyorlardı Kedi havaya sıçradı ve istediği gibi asılı kaldı.
Ardından çocukları da peşinden sürükledi ve kubbenin tepesine vardılar, orada bir anten vardı. Bill mavi alevle yanan patisiyle antene vurduğunda kasabayı sarsan tiz bir ses her yere kapladı, yer sarsıldı ve çok güçlü bir deprem oldu. İkizler aşapğı düşecekken kubbenin arka tarafındaki bir pencereye asılı kalmışlardı. Oradan bir şeyler görebiliyorlardı. İçeride beyaz önlüklü ve koruma giysileri giymiş insanlar vardı. Onlara arkası dönük yere dik bir şekilde duran bir metal parçasının kenarından sarkan parmakları görünce oraya birinin bağlı olduğunu anlamışlardı. Muhtemelen o kişiyle konuşuyorlardı. Oldukça öfkeli duruyordu konuşan adamlar.
İkizler daha sonra insanların etrafa dağıldığını ve kaçıştığını gördüler, bu Bill' in antene vurmasıyla ilgiliydi. Bill onları işi biter bitmez karavana ışınlamıştı. İkizler onu sorgulayamadan karavanın ön koltuğundaki yerini almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gravity Falls Mafya Au -Bitti-
Fanfiction-Tamamlandı- Normalde bir Mafya Au var ama Billdip çöplüğüne dönüştüğü için ondan hoşlanmıyorum. Bu yüzden yeni bir Mafya Au yapma kararı aldım! Bu çok daha güzel ve direniş içeriyor >:) Bolca anarşizm içeriyor. Kötü örnek oluşturabilecek davran...