~6~

507 45 38
                                    

Todoroki'nin ağzından

"Merhaba biz zaten birbirimizi biliyoruz ama resmi bir tanışma yapsak iyi olur"

"Hm"

"Ben Sosuke"

"Shoto"

"Sen hep böyle soğuk musun yoksa o günden sonra mı?"

".."

"O gün için kusura bakma seni gaza getirmem lazımdı."

"Tamam."

"Shoto istersen odana götür arkadaşını bizde iş konuşalım."

"Hm"

Ayağa kalkıp yukarı çıktım. Arkamdan geldiğini çıkan hışırtılardan anlıyordum. Odamın önüne gelince sağ taraftaki misafir odasının kapısını açtım.
:
:

Katsuki'nin ağzından

Yatakta uzanmış telefonumla oynuyordum. Kapının arkasından gelen sesler ile kapıya doğru yürüdüm ve dinlemeye başladım.

"Ne o beni odana almayacak mısın?"

"Odama kimseyi almıyorum."

[ YN: Bakugo hariç (⁠~⁠ ̄⁠³⁠ ̄⁠)⁠~ ]

"Ne yani sevgilin evine gelse ve odana girmek istese almaz mısın?"

"Sevgilim yok."

"Bak bunu duyduğuma sevindim"

Piç kurusu. Şuan yerimde zor duruyorum ama eğer olur da kapıyı açarsam çocuğa dalarım ve böyle olursa yarım çok zor durumda kalır. Yada beni evden kovar.

"Niye naz yapıyorsun ki? Babam ve baban çok yakın arkadaş evinize sıkça gelip gideceğiz. Eninde sonunda odana giricem."

"Odama kimseyi almıyorum dediğimde neyi anlamadın?"

Alaycı bir kahkaha attı ve seslerden anladığım kadarıyla odaya girdiler. Onu yanlız bırakmak istemiyorum ama yapabileceğim bir şey yok.

Odaya boş boş bakışlar atıp çözüm ararken gözüm yatağın üzerindeki telefona takıldı. Hemen onu alıp yarımı aradım. Bir yandan da yan odayı duyabilmek için duvara yaklaştım.

İçerden sesler yükselince telefonu biraz kulağımdan uzaklaştırıp seslere odaklandım.

"Ne o sevgilin mi arıyor bir telaşa kapıldın gibi"

"..."

"Hahha bak bak bak bir de sevgilim yok dersin"

"Yok zaten"

"Kim arıyor peki?"

"Arkadaşım"

"O zaman telefonu hoparlöre al ve efendim aşkım diye aç. Sonuç olarak sevgilin yoksa bunu bilir ve dalga geçiyorsun sanar"

"Derdin ne senin niye böyle bir şey yapayım?"

"Çünkü hem yakışıklı hem ünlü hem de zenginsin sana düşmeyen kız bırak kızı erkek bile yok ve senin sevgilin yok öyle mi? Kusura bakma ama inanamadım"

"Böyle bir şey yapmayacağım."

"Of sadece küçük bir istek ne olur sanki "

"Çocuk musun sen? Ne kadar saçma bir şey dediğinin farkında mısın?"

"Ne olur ya hadiii"

"Arkadaşım erkek-"

"Homofobik misin?!"

Buzlu Çayım Bakutodo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin