Katsuki'nin ağzından
Sabah sabah alarmın sesine uyandım. Bir rahat vermiyorlar. Gözümü araladım ve telefonun sesini kıstım. Etrafa baktım ama burası benim odam değil!? Bir hışımla yerimde dikleştim. Sağa sola baktım. Burası yarımın odası? Gece burda mı kalmışım? Yere baktığımda yer yatağında yatan yarımı gördüm.
Çok tatlı- DEĞİL!
Yüzümü yıkamalıyım. Birden ayağa kalktığım için gözüm karardı.
Ugh-"Bakugou?!"
Yarımın üzerine düştüm... Aman ne güzel (!)
"Birden kalkınca gözüm karardı-"
"İyi misin?"
"Hmm"
Üzerinden kalktım.
"Banyo nerde?"
"Dolabın yanıda ki kapıda odanın banyosu var."
"Tamam"
:
:
:Banyodan çıktığımda yarım odasını topluyordu. Çantamı aldım ve aşağı inmeye başladım. Yarım arkamdan geliyordu.
"Gidiyor musun?"
"Evet?"
"Kahvaltı yapsaydın"
"Yurda gitmem lazım benimkilere söz verdim"(söz falan verdiğim yok sadece evde bir tek biz varız///)
"Peki..."
Ayakkabımın bağcıklarını bağladım. Ve bir şey demeden arkamı dönüp yürümeye başladım.
:
:
:
Todoroki'nin ağzındanKapıyı kapattım ve tekrar odama gittim. Yer yatağını toplamayı bitirdim ve masadaki tepsiyi alarak mutfağa gittim.
"Günaydın beyefendi"
"Günaydın, bunları yıkayabilir misiniz?"
"Elbette"
"Teşekkürler, ben dışarıya çıkıyorum kahvaltı hazırlamanıza gerek yok"
/
\
/
"Hey! Shoo""Sosuke?"
"Naber? Kahve içelim mi?"
"Aslında sınıfça toplanacaktık bende oraya gidi-"
"Bende geleyim mi?"
"Tamam... Sorun olmaz herhalde"
"Hadi gidelim"
....Cafenin önüne geldiğimizde bileğimden tutup beni çekiştirmeye başladı. Ne yapıyor bu?
"Todoroki-kun , Sosuke-kun!!"
"Ah selam! İzuku değil mi?"
"Evet "
Masaya oturduk. Sadece erkekler var bu yüzden gelmesinde sorun olmaz, kızlar rahatsız olmaz diye düşündüm ve Sosuke yi çağırdım... Umarım hata yapmamışımdır.
"Ben Sosuke! Shotomun en yakın arkadaşı!"
İçtiğim su genzime kaçtığı için öksürük tuttu. kafamı kaldırdığımda Bakugo Sosuke ye ters ters bakıyordu. Berbat bir gerilim havası var şuan masada.
"Agh- duydunuz mu? Midoriya'nın kalbi kırıldı"
"Abartma kiri"
"Daha yeni tanıştık Sosuke."
Dedim sesimi alçaltarak.
"Ama baban beni sevdi. Düşünsene ileride sevgili oluyoruz falan sonr-"
"PARDON!! bakar mısınız!!"
Bakugou garsonu çağırmak için elini kaldırıp bağırdığı sırada Sosuke sözünü kestiği için göz devirdi ve sustu.
"Lan bu benden de gevzek çıktı"
"Kaminari-kun seni duyuyor."
Garson geldi ve masadaki herkes ona döndü.
"Ne alırsınız efendim?"
"Ben vişne suyu alayım"(Ki)
"Bir tane limonata"(S)
"Buzlu çay"(B)
"Milkshake"(İ)
"Cool lime"(T)
"Bir tane daha vişne suyu lütfen"(Ka)
"Tamam hemen getiriyorum efendim"
Garson masadan uzaklaşınca rahatsız edici bir sessizlik oldu.
Kaminari , kirishima ve midoriya sohbet ediyordu. Ama Bakugou garip bir şekilde sessizdi ve sinirli gözüküyordu gerçi her zaman sinirli.
İçecekler geldiğinde herkes kendi içeceğini önüne çekti. İçeceğimi içerken Sosuke;
"Cool lime ve limonata aynı"
Dedi"Ama arasında fark var"
"Bakayım"
Diyip bardağı önümden çekti. Ve ikisini de içti.
"Aynı oğlum işte ne farkı?"
"..."
Kirishima, kaminari önden önden çıktılar midoriya da onların peşinden gidiyordu bizde onun arkasından ve arkamızda Bakugou vardı. Hiç bir şeyde bırak sonuncu ikinci bile olmayı kabul etmeyen Bakugou şimdi en arkadan yürüyordu.
Cafeden tam çıktığımızda yanımıza bir kız geldi ve Sosuke ye sarıldı. Sevgilisi herhalde. Biz durunca Bakugou da yanıma geldi.
Sosuke kızı ittirip;
"Kızım uğraşma benle eşcinsellim diyorum anlamıyor musun?"
"Sosuke ama biz sevgiliydik sen eşcinsel değilsin!"
"Kızım rahat bırak beni!"
"Hayır!"
Sosuke de kızın üstüne yürüyünce kız daha çok bağırdı. Sosuke yi geri çekmek için adım attım ama Bakugo beni geri çekiştirdi.
Biraz daha kaosdan sonra kız;
"Sen eşcinsel değilsin sadece beni kandırıyorsun!" diye bağırdı. Sosuke sinirle arkasını döndü. O an aklından ne geçiyordu bilmiyorum ama elimi tutup kıza dönerken Bakugo bir elini belime bir elini de sosuke nin tuttuğu yere götürüp sertçe ittirdi.
Sosuke şok olmuş gibi bize bakakaldı. Ve tekrar kıza dönerek
" Bak git lütfen tamam mı? Bizim ilişkimiz bitti. Ve ben erkeklerden hoşlanıyorum. İster inan ister inanma"
Dedi. Kız hıçkıra hıçkıra ağlarken arkasını döndü ve gitti. Sonra Sosuke bize döndü. Hâlâ Bakugo nun eli belimdeydi. Sosuke Bakugo ya sinirle baktı.
"Kızın inanması lazım yoksa asla peşimi bırakmayacak. Ve sen benim tüm planımı bozdun."
"Senin olmayan sevgili ile eski sevgilini mi kandıracaktın?"
Bakugou bunları derken bir yandan da belimde duran eli ile belimi okşuyordu.
"Ne o homofobik misin?"
Bakugou sinirli bir şekilde nefes verdi ve belimi sıktı. Ağzımın içinde sessiz bir hamurtu çıktı ama bunu sadece bana yakın olan Bakugou duydu. Belimi bıraktı ve bizimkilerin yanına gitti.
"Ha ne bu şimdi? Derdi ne bunun!"
"Gidelim artık."
:
:
:670 kelime