⚠️~13~⚠️

596 33 38
                                    

!Rahatsız olacaklar bu bölümü okumasın!

Katsuki'nin ağzından

Sömestr tatiline gireli 2 gün olmuştu. Shoto Sosise 5. Gün geleceğini söylediği için yurtta kalmıştık. Bu 5 gün benim için iyi hatta mükemmel bir zamandı. Çünkü sevgilim ile koca yurtta sadece birkaç kişi ile beraberiz ve biz sadece kendi odamıza girip çıktığımız için kimse bizi rahatsız etmiyor.

"Kat akşam benim odaya gelsene film falan izleriz. "

"Tamam olur"

"O zaman ben odama gidiyorum hazırlık yapicam ✨"

"Ne hazırlığı oğlum film izlicez sadece hem saat daha 17.23"

"Oğlum mu?"

"Agh- yarım saat daha-"

"Tamam işte az kalmış!"

"Offf niye benle inatlaşıyorsun ki?"

"Çünkü sen benimle inatlaşıyorsun!"

"Amaan be neyse tamam git"

"Beni kovuyor musun!?"

"Yarım... Sabrımı sınama"

"Sınarsam ne olur~?"

"Yarım git odana!"

"Tamam be!"

Shoto odadan çıkınca oturduğum yatakta kendimi bırakarak uzandım. Telefonuma bakarken zamanın nasıl geçtiğini fark etmemiştim.

Shotonun odasına girdiğimde Sho yatakta oturmuştu bilgisayardan film arıyordu.

"Hoşgeldin kat!"

"Ne seçtin?"

"Seçmedim çünkü nasıl birşey sevdiğini bilmiyorum."

"Kan vahşet katil kork-"

"Tamam tamam korku filmi hariç demek istedim"

" Niye korkuyor musun?"

"? Ben mi? Hayır"

"Hıhı aynen~"

Sonunda bir film bulup izlemeye başladık. Filmin yarısına geldiğimizde sıkıntıdan ölecektim.

"Abartıyorsun kat"

"Offf çok sıkıldımm neden film izliyoruz ki?"

"Çünkü romantik bir havası var ve biz de sevgi-"

"Sen romantik diye mi film açtın?"

"Evet! Çünkü biz sevgiliyiz"

"Romantik olan başka şeyler de yapabiliriz~"

Çenesinden ve belinden tutup yarımı kendime yaklaştırdım.

"Ne gibi mesela kat~"

"Mesela..."

Üçüncü kişinin ağzından

Bakugou Todoroki'nin dudaklarına yapışmıştı. Todoroki'nin dudakları yukarı doğru kıvrıldı ve Bakugou'nun kazağının eteğinden elini sokup partnerinin karın kaslarını okşadı. Bakugou Todoroki'nin soğuk elleri yüzünden  ürperdi ve Todoroki'nin ağzına hafif bir inilti bıraktı.

Bakugou partnerinden ayrıldı ve yatakta ki bilgisayarı yere koydu. Todoroki'nin üstünü çıkartıp onu yatırdı. Dudaklarından başlayarak boynuna doğru öperek yol çizdi. Boynuna gelince emmeye başladı. Emdiği yerleri yaladı. Boynundan kafasını kaldırıp todoroki'nin göğüs ucunu öpmeye başladı. Dili ile biraz oynayıp emdi.

"Agh-Bakugo-u ye-ter"

Kendi kazağını ve Todoroki'nin pantolonunu çıkardı. Eli ile todoroki'nin kasığını okşamaya başladı. Beyaz saçlı titredi. Bakugou'nun dudaklarına yapıştı. Bakugou dilini todoroki'nin ağzına yolladı. Biryandan da Todoroki'nin şişliğini okşuyordu. Ara sıra sıkarak okşayınca Todoroki inledi. Bakugou Todoroki'nin boxserini çıkartıp şişliğini eline aldı. Todoroki kıpkırmızı olmuştu. Eli ile yüzünü kapatmak istedi ama Bakugou buna engel oldu. Bakugou Todoroki'nin şişkinliğini avucuna almış başıyla oynuyordu. Todoroki hafif hafif inliyor Bakugou git gel yapıyordu.

Bakugou Todoroki'nin şişkinliğini ağzına almak istedi ama Todoroki buna izin vermedi. Bakugou kendi pantolonunu ve boxserini çıkardı. Todoroki Bakugou'nun büyüklüğü ile şaşırdı ama hemen kendini toparlayıp küçük Bakugou yu ağzına aldı. Bakugou inliyordu ama zevkten içinde kelebekler uçuşuyor.

"Y-yarım..."

Todoroki daha da hızlı alıyordu ağzına.

"Yarım agh-gelicem"

"Hmm~"

"Ahg~ hmm-"

Bakugou boşalınca Todoroki sırıttı. Bakugou Todoroki'nin deliğine kayganlaştırıcı sürüp, ilk önce bir sonra ikinci parmağını soktu ve makas hareketi ile deliğini genişletmeye başladı.

"AGH Bakugou A-acıyor!"

"Geçecek şimdi kasma kendini..."

"Ha-ah"

"Bana sarıl acırsa tırnağını geçir omzuma yavaşlarım."

"Tamam"

Todoroki Bakugou'ya sarıldı ve Bakugou deliğini genişletmeyi bitirene kadar sesini çıkarmadı. Bakugou parmağını çıkarıp aletini deliğe dayadı. Yavaşça ucunu soktu ve git gel yapmaya başladı.

"Ha-Agh k-kat!"

Aletinin yarısını sokmuştu içine. Todoroki'nin deliği alışsın diye biraz içinde bekledi ve tekrar git gel yapmaya başladı. Todoroki acıdan ağlıyor ve inliyordu.

"Şşh~ birazdan zevkten inleyeceksin"

"AGHHH K-KAT!!"

Bakugou aletinin tümünü deliğe sokmuştu. Todoroki'nin göz yaşlarını silip dudaklarına kapandı. Yavaş yavaş git gel yapıyordu.

"Aghm~ b-bakugou~"

Todoroki'nin zevk noktasını bulmuştu. Oraya hızlı hızlı git gel yaparak çarpıyordu. Her defasında Todoroki'nin inlemeleri yüzünden daha fazla azıp daha hızlı davranıyordu. Sonunda ikiside boşaldı. Bakugou Todoroki'nin içinden çıkıp yan tarafa kendini attı.

Katsuki'nin ağzından

"Kat~ çok uykum var~"

"Hm benimde ama temizlenip yatmalısın"

"Banyoya yürümek istemiyorum~"

Şuan tam bir çocuk gibi davranıyor ve aşırı tatlı. Yurtta az kişi kaldığı için ve kalanlarda çoktan uyuduğu için yarımı kucağıma aldım ve banyoya götürdüm.

Bir kabine girip yarımı oturttum. Suyun sıcaklığını ayarlayıp yarımı temizledim. sonra kendimi temizledim. Yanımda getirdiğim havluyla sarılıp yarımı da sardım. Onu tekrar kucağıma alıp odama götürdüm çünkü onun odası şuan çok dağınık ve ikimizde çok yorgunuz.

Yarıma kendi boxerimi giydirdim ve üstüne kalın bir kazak giydirdim altına da lacivert eşofmanı giydirdim. Saçını havlu ile kurutup yatağıma yatırdım. Bende üzerimi giyinip yanına yattım ve ona sıkı sıkı sarıldım.

689 kelime

Evet bu benim ilk smut yazım -_- kötü olduysa kb aşırı uykum var gece gece size yb yazdım kıymetimi bilin
Şaka şaka nys hadi byz;)

Buzlu Çayım Bakutodo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin