Katsuki'nin ağzından
Lavaboya geldiğimde duvara yaslandım ve tekrar mesajı okumaya başladım.
Bilinmeyen nu...
İnanmazsın diye kanıt. Arkadaşım sevgilisi ile oralara yakın bir yere giderken görmüş ve çekmiş Shoto'yu tanıdığımdan mı neymiş.
11.42Bir daha öpmezsen sevinirim.
11.44Sosis bak dayak yiyeceksin demedi deme
11.49? Bir dakika...
Sen...
Ve Shoto...
Gerçekten mi ...
11.50Hah şükür anladın. Şimdi Shoto'dan uzak dur.
11.50Ben neden uzak durayım?
11.50LAN. NİYE OLACAK BEN ONUN SEVGİLİSİYİM DE ONDAN!!
11.51Bakugou... Katsuki...
11.51İsmimi mi ezberliyon sosis?!
11.51
Gönderildi✓
.
.
.
11.53
Görüldü✓✓Tch lanet herif. Öğle arasına yedi dakika kaldığı için sınıfa gitmedim. Onun yerine kafeteryaya inip yemeğimi sipariş ettim. Yemeğimi alıp kafeteryanın en köşe de bulunan masaya oturdum. Yemeği masaya koydum ama yemeğime dokunmadım bile. Sosis in gönderdiği fotoya bakıyordum...
Bunu her kim çektiyse onu bulup-
"BAKUGOU!"
"Ha? Sho?"
Yarım yanıma geldi ve ellerini dizlerine dayayıp nefesini düzenlemeye çalıştı.
"Her...yerde..seni arıyor...dum"
"Niye ki?"
"Ha? Niye mi? NİYE OLABİLİR ACABA!"
"..."
"... Bakugou? Ne oldu?"
Bu konuyu ona açmam lazım ama onun bilmesini istemiyorum. Sonuç olarak sadece endişelenecek ve bu birşeye yaramaz çünkü ben gereğinden fazla endişeli ve sinirliyim.
"Yok birşey. Aç mısın?"
"Evet"
"Al benimkini ye iştahım yok"
"Tamam"
Yarım yemeğini yedikten sonra bahçeye çıktık. Biraz yürüyüp banka oturacaktık. Bahçede yürürken yanımıza sosis geldi.
"Hey! Shotom naber?"
"Seni-"
Shoto elimi tutup sıktı.
"İyi Sosuke sen?"
O piç sosisin Shoto'yu yiyecekmiş gibi bakmasına dayanamıyorum.
"Şey Shoto sömestr tatiline giriyoruz ya... Babam babanla konuşacak ve büyük ihtimalle kabul edecek babanda"
"Neyi?"
"Tatilde bizim dağ evine gelmeni istiyorum. Dağ evi dediğime bakma ormanda falan değil ama dağın başında. Değişik biryer"
"Bilmiyorum düşünmem lazım."
Tam o anda sosisin telefonuna bildirim geldi. Sosis telefonuna bakıp sırıttı.
"Baban izin vermiş ;)"
"Geliyorum o zaman"
"Tamam görüşürüz bay bay~"
Niye izin vermiş ki? Off!
"Merak etme sende geliyorsun."
"Ne? O sosis izin vermez ki"
"O bilmeyecek yani son güne kadar."
"Ne düşünüyorsun?"
"Babam seni seviyor yani seni kendine benzetiyor o yüzden babamla konuşacağım ve o da izin verecek"
"Nasıl bu kadar eminsin?"
"Çünkü bu planı ben kurdum"
Göz devirip yürümeye başladım. Shoto da arkamdan geliyordu.
:
:
:Todoroki'nin ağzından
Okul çıkışı yurda gidip çantamı bıraktım. Üstüme günlük şeyler giyip ablamı aradım.
"Alo Sho?"
"Abla babam evde mi?"
"Evet niye?"
"Birşey istemem lazım"
"Sen? Babamdan birşey mı isteyeceksin??"
"Evettt ona verir misin telefonu?'
"Tamam bekle"
"..."
"Shoto?"
"Baba... Senden birşey isteyebilir miyim?"
"Tabii"
"Ben sömestr tatilinde Sosuke ile kalıcam ya."
"Evet?"
"Oraya seninde coooook sevdiğin Bakugou ile gidebilir miyim?"
"Bakugou Katsuki?"
"Evet evet o"
"Tamam neden olmasın? Ben Sosuke ve babası ile ko-"
"Hayır hayır sürpriz olsun istiyorum. Hem Sosuke de Bakugou yu çok seviyor. hatta ona da sordu Bakugou ilk hayır dedi ama sürpriz yapmak için"
"Tamam tamam sorun değil"
"... sağol...baba"
:
:
:
448 kelimeTamam bu bölüm istediğim gibi olmadı ama inanın asıl olaylar diğer bölümlerde ಡ ͜ ʖ ಡ