Todoroki'nin ağzından
Sabah Sosuke gelip bizi uyandırdı. Hemen kahvaltı etmemizi ve biran önce hazırlanmamızı söyledi. Bakugou söylene söylene yemeğini yedi ve üzerini değiştirdi.
İkimizde hazırlanıp bahçeyle çıktık.
"Sonunda gelebildiniz hadi gelin"
"Nereye gidiyoruz sabah sabah?"
"Manzara izlemeye~"
"Sabahın köründe ne manzarası!"
"Diğer saatlerde çok kalabalık oluyor Bakugou hadi söylenme de beni takip et"
"Zaten seni takip ediyorum sosis!"
"Ah tamam be ne konuştunuz car car!"
"Kusura bakma Shoto~"
10 dakika kadar yürüyüp bir yere geldik manzara çok güzeldi. İnce kar katmanı ağaçların ve yerdeki az biraz çimeni kaplıyordu. Ağaçların ardındaki dağlar çok hoc duruyordu.
"Eee beğendin mi manzarayı Shoto~"
"Ev-"
"Evet evet beğendiK manzarayı sosis"
Sosuke göz devirmekle yetindi. Eve geri döndüğük. Sosuke üçümüz için sıcak içecekler hazırlıyordu.
"Akşam film falan izleriz. Akşam için tatlı yapmayı planlıyorum sende bana yardım etsene beraber hazırlayalım."~sosis
"Olur ama ben pek yemek yapamıyorum."
"Yemek ve tatlı ayrı şeylerdir Shoto. Şu içecekleri içelim başlarız olur mu?"~sosis
"Hm"
"Bende kurabiye yaparım sonra aç kalmayın."~B
"Hahah ne kadar da komiksin Bakugou"~Sosis
"Hıhı aynen"~B
Yirmi dakika sohbet edip içecekleri içtik. Sosuke bana yapacağımız tatlının tarifini gösterdi. Biz tezgahta, Bakugou masada yapacaktı.
"Lan sosis margarin nerde?"
"Şu dolabın altında bir çekmece var orada olmalı"
"Un da lazım bana."
"Diğer kuru malzemeler de orada. Yumurta süt falan lazımsa onlarda dolapta"
"Tamam."
Katsuki'nin ağzından
Malzemeleri kapa koyup karıştırmaya başladım. Yavaş yavaş işin içine elimi de sokuyordum çünkü un ekledikçe hamur sertleşiyordu.
Shoto sosis ile birlikte haşhaşlı revani yapacakmış. Sosis bana gereğinden iyi davranıyordu.
Kurabiyelere şekil verip fırın tepsisine dizdim. Bazılarının üzerine çikolata damlası attım, geri kalanları piştikten sonra süsleyecektim.
Bana böyle bir arkadaş verin gerisi yalan sabah akşam yapıp yapıp yeriz ayy^u^
Kurabiyeler pişmişti. Onlar keki daha yeni fırına koyuyordu. Kurabiyeleri süslememe her ne kadar istemesem de yardım ettiler. Bende onların keki için krem şantiyi hazırladım.
Akşam sosis film açtı. Bir yandan kurabiyeleri ve revaniyi yiyorduk. Filmi izleyip yatmak için odalara ayrıldık.
.
.
.
Gece yarısı susadığım için su almaya mutfağa gittim. Geri dönerken sosisin odasında mal mal güldüğünü duydum ama uyku sersemiydim ve çok sorgulamadan shotonun yanına gittim.
.
.
.
Sabah Shotonun telefonu neredeyse 50 defa çaldı.