Katsuki'nin ağzından
Sabah kalktığımda yarım yanımda yoktu. Biraz yatakta oyalandıktan sonra kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Odama dönerken yarım odasından çıkıyordu.
"Bende senin yanına geliyordum"
"Neden yanımdan gittin?"
"Telefonum çaldı seni uyandırmak istemedim"
"Hm"
"Bakugou biz hani tatilin 5. Günü gidecektik ya"
"Hm?"
"Bizim birazdan çıkmamız lazım"
"Niye?!"
"Sosuke nin son hafta işi varmış falan birşeyler söyledi o yüzden erken gidiyoruz hadi hazırlan"
"Amaan be!"
Yarım tekrar odasına girdi hazırlanmak için. Bende odama gidip çantamı hazırladım. Kahvaltı bile yapmadan yarımın çağırdı şoför ile o sosisin yanına gidiyorduk.
.
.
."Ahh çok açım >;C"
"Bizi yakın bir restoranda indirir mis-"
"Hayır ya ne restoranı boş ver o kadar aç değilim "
Yarım bana ters ters bakıp şoföre birşeyler söyledi ama açlıktan başım ağrıdığı için ne dediğini anlamadım zaten kısık sesle söylemişti.
Biraz sonra araba durdu ve şoför indi.
"Ha? Geldik mi?"
"Hayır daha 2 saat yol var."
"Çüs!"
"Şoförü birşeyler alması için gönderdim."
"Ne gerek var! iki saati daha da uzatma çabasına giriyorsun!"
"Ahh Bakugou ne olacak sanki"
"Tch"
Şoför geldi ve elindeki poşeti Shoto ya uzattı. Shoto içinden simit, sandviç, kahve, çikolata çıkardı ve birer tane bana uzattı. Bende alıp yedim ÇÜNKÜ AÇIM!!
Bende açım aq
Neyse işte 2 saat sonraDağ evi ama ormanda değil dediği eve bak aq iyi ki ormanda değil (!)
Çantamı sırtıma taktım ve yarımın arkasından evin kapısına yürüdüm.Yarım kapıyı çaldı.
"Heey! Selam shot-o... Bakugou? Ne işin var burda?"
"Sanada selam sosis! Ah bilirsin sevgilinin babası sana çok güvenirse ve seni severse onunla her yere gitmene izin var demektir ;} "
Bu sırada onu itip eve girdim. Ev kesinlikle değişik bir atmosfere sahip. Shoto da içeri girdi, ve bize kalacağımız odaları gösterdi sosis.
"Bebeğim beraber uyuyalım mı?"
"Olur~"sho
"Tamam o zaman ben yarımın yanına giderim yani iki odaya gerek yok ;)"
"Seni-"sosis
Yarımın yanına giderken Sosise omuz attım.
"AA kusura bakma sosis"
Sinirle arkasını dönüp gitti. Bizde odaya yerleştikten sonra aşağı indik. Sosis mutfakta biriyle konuşuyordu. Salona giderken kulak misafiri oldum.
"Ya baba niye Bakugou geldi?"
...
"Shotonun arkadaşı."
...
"Endeavor izin verdi dedi"
...
"Of baba! Tamam kapat!"Duyduklarımla sırıtıp salona geçtim. Shoto koltukların birinde oturmuş telefonuna bakıyordu. Bende yanına gidip oturdum.
Biraz sonra sosis geldi.
"Siz şimdi yol yorgunusunuz, yarın gezeriz bugün dinlenin."
"Tamam sağol Sosuke"
Sosis gülümsedi ve elindeki tepsiyi ilk önce Shoto'ya sonra bana uzattı. Kahve yapmış yanına da bisküvi koymuştu. Biz kahveleri aldıktan sonra tepsiyi bırakıp shotonun sol tarafına oturdu. Ben hiç durur muyum? Shotonun omzuna kolumu atıp onu kendime yaklaştırdım.
Sosis sinirden gözlerini kısmış bana bakıyordu. Bende daha fazla sinirlensin diye göz kırpıp telefonumu açtım.
"Eee Bakugou... Endeavor sana nasıl izin verdi?"
"Dedim y-"
"Sevgili olduğunuzu bilmediğine bahse girerim"
"Tch-neyse ne bilmiyor ama bana güveniyor."
Shoto ikimize de ters ters bakıp ayağa kalktı.
"Ben yatıyorum sabah erken kalktım."
"Tamam bende gelirim şimdi yarım"
Shoto yukarıya çıktığında sosis gülmeye başladı.
"Ha? Derdin ne lan"
"Endeavor güvendiği çocuğun gidip oğlu ile sevgili olmasına ne der acaba ;) sonuç olarak onun güveninin karşılığını oğlunun sevgilisi olarak vermek saçmalık."
Diyip ayağa kalktı ve koşmaya başladı.
"Shoto bekle hemen yatma çarşaf getiriyorum!"sosis
"Tch sensin saçmalık!"baku
502 kelime
Bunu gece yazmıştım şimdi atıyorum evt muq bir yazarım nys yeni bölümde görüşürüz byz~